5 תשובות
גם בלי אנשים בגילך את תהני שם, אומר מניסיון
הייתי שם עם הבן זוג שלי לא מזמן היה כיף
היו מלא בגילנו
היו מלא בגילנו
שואל השאלה:
אני מקווה מאוד שבאמת יהיו
אני מקווה מאוד שבאמת יהיו
אנונימית
וואי היי מה קורה תגידי מתי את הולכת? אני גם הולכת מסתבר בקיץ ומה זה מפחדת שלא יהיו שם בנות בגילי ואת עוד בת 16 יהיו בנות אני 14.. באיזה תאריכים אתה הולכת?
אנונימית
שואל השאלה:
אני הולכת מה26 עד ה1 לספטמבר
אני הולכת מה26 עד ה1 לספטמבר
אנונימית
באותו הנושא: