68 תשובות
כלום
כלום
אומרת לעצמי איזה סמאש וממשיכה בחיי
אולי מנסה לתפוס מבט ולחייך
אולי מנסה לתפוס מבט ולחייך
אנונימית
אומרת מה רבו מעשייך השם ומזיזה תמבט
ממשיכה הלאה
נראה טוב לא אומר שזה טוב...
ואין לי אינסטגרם אז...
נראה טוב לא אומר שזה טוב...
ואין לי אינסטגרם אז...
אני לא רוצה.
אם היית גדולה יותר, הייתי שולח לך הודעה ונלחם עלייך כמו אריה.
ואו! אין לך אינסטגרם
אם היית גדולה יותר, הייתי שולח לך הודעה ונלחם עלייך כמו אריה.
ואו! אין לך אינסטגרם
אנונימי
היא לסבית גבר
הזאתי מתחת לאנונימי אני לא לסבית מאיפה הסקת את זה:(
ואנונימי
איך זה קשור?^
עצם העובדה שאין לי אינסטגרם
פשוט גורם שאני לא יכולה לבקש אינסטגרם ממישהו שמוצא חן בעיניי כי זה לא מועיל...
ואנונימי
איך זה קשור?^
עצם העובדה שאין לי אינסטגרם
פשוט גורם שאני לא יכולה לבקש אינסטגרם ממישהו שמוצא חן בעיניי כי זה לא מועיל...
אומרת לעצמי וואו איזה חתיך ומתקדמת
חושבת לעצמי וואו ;-; יודעת שאין לי סיכוי וגם אם היה לי אין לי ביטחון לפנות וממשיכה הלאה
או מחמיאה לו
או מסתכלת עליו
שום דבר מעניין
או מסתכלת עליו
שום דבר מעניין
חחח סמאשיץ
אומרת לעצמי בלב כמה הוא נאה וממשיכה הלאה
לא אכפת לי להתחיל אבל תלוי מי ועכשיו ממש לא מעונינת אבל אין לי בעיה להתחיל בשביל חברות
מבקשת אינסט
ממשיכה בחיים שלי
אנונימית
כנראה שאחמיא על משהו ואבקש את האינסטגרם.
או כלום או ניגשת אליו
ממשיכה ללכת
מקווה שהוא חושב אותו הדבר
אמ כלום
שואל אותו איפה הוא מתאמן כי אי אפשר להיות מכונה כזאת בלי אימונים
מתנהגת כאילו הוא איום קיומי
בורחת
מסתכלת וממשיכה ללכת
אם אני לבד אז אומרת לעצמי בראש איזה חתיך ואם עם חברות אומרת להן תראו אותו איזה חתיך אבל אני לא יעשה עם זה כלום
בוהה לחצי שנייה מסמיקה מתקדמת וחושבת עליו עד שאני נזכרת לאן אני הולכת ואז שוכחת שהוא קיים
אם אני עם חברות ואה מסכן הילד אני הולכת מבקשת אינסטגרם מדברת איתו לפחות שעה מנסה להכיר אם אני לבד אני בכלל לא מדברת רק מסתכלת מחייכת והולכת
אממ לרוב עושה עיניים והתחלתי פעמיים
עיניים
לא עושה כלום, יש לי חבר ואני אוהבת אותו :)
כלום
ממשיכה הלאה
אני הולכת ומדברת איתו סתם כזה אומרת לו שהוא נראה מגניב מבחינתי ומפה לשם מתחילים שיחה הרבה פעמים קיבלתי את המספר או האינסטגרם שלו
לא יוצרת קשר עין
הולכת משם במהירות
הולכת משם במהירות
ממשיכה בחיי/מטסקרת
אומרת לעצמי שיואו איזה חתיךך
איזה ילדים יפים ההיו לנו
לבקש אינסטגרם?
נא ניתן לו לעשות את המהלך אז ננסה לרמוז לו
אני מתסכלת עליו מנסה לדפוק את מבטו
אך המשימה לא עבדה
איזה ילדים יפים ההיו לנו
לבקש אינסטגרם?
נא ניתן לו לעשות את המהלך אז ננסה לרמוז לו
אני מתסכלת עליו מנסה לדפוק את מבטו
אך המשימה לא עבדה
אנונימית
מצלמת לחברות
מוציאה את העיינים שלי מהחורים( כמו לופי בgear 5) והופכת לחילזון
מסתכלת ולא עושה כלום
לפעמים אם אני זוכרת את הפנים שלו אז אנסה לצייר אותו לכיף אחר כך
לפעמים אם אני זוכרת את הפנים שלו אז אנסה לצייר אותו לכיף אחר כך
לא עושה משהו אבל אם היה לי יותר אומץ כנראה שהייתי יוצרת קשר עין ו"גורמת" לו לגשת אליי
אנונימית
איזו תפנית בעלילה
אנונימי
מסתכלת עליו שנייה וממשיכה ללכת
לא בטוח שאני אוכל להתמודד עם זה
אנונימי
קשר עין ובורחת
עושה כאילו לא שמתי לב
מסתכלת עליהם פשוט
אנונימית
אומרת לו : אויי נהוראיי תביא את הוויפ שלך רגע תראה קסם ואז זורקת לכביש ואומרת בזמן שהוא על הכביש תישאר שם זה מושך ואז הוא ידרס וככה חברים מתחילים עם ערסים
נובחת עליו
מה זה השאלה הזאת חחח
מה זה השאלה הזאת חחח
דופקת מבט לחברה שלי ואז שתינו מצחקקות כמו שתי סתומות
כלום
בנות חושבות כשהן הולכות ברחוב?
אנונימי
כלום מה כבר יש לי לעשות
אני מענטזת עליו ובוהה בו בתקווה שיסתכל חזרה
אומרת לעצמי
ואיי איזה חתיךך
אמאא
ו בעצב של דקות קטנות ממשיכה בחיים .
ואיי איזה חתיךך
אמאא
ו בעצב של דקות קטנות ממשיכה בחיים .
אני ביישנית רצח אז אני בקושי אסתכל עליו ואתפלל שהוא יפנה אליי
כלום ושום דבר
ממשיכה ללכת
עוצרת ואם הוא לא מסתכל אז מסתכלת עליו ומתחרפנת אם לפנות אליו או לא
אם לא מספיקה אז באסה אם כן אז לפעמים פונה ולפעמים לא אבל רוב הפעמים לא מרוב מבוכה ולחץ
אם לא מספיקה אז באסה אם כן אז לפעמים פונה ולפעמים לא אבל רוב הפעמים לא מרוב מבוכה ולחץ
אנונימית
חחח פעם אחת התחלתי עם לקוח בווצאפ והוא סינן אותי מאז למדתי תלקח
לקחתי מהזיכוי שעשיתי לו תמספר
אין מביך כזה
לקחתי מהזיכוי שעשיתי לו תמספר
אין מביך כזה
כלום
ניגשת אליו
מתחילה איתו כנראה
חתיך*
כלום
מסתכלת עליו ואומרת למי שליידי איזה יתיך וממשיכה בחיי כאילו לא קרה כלום
אומרת למי שאיתי לראות אותו ונאשר ביחד איזה חתיך הוא ונמשיך בחיינו חח
אם ממש מוצא חן בעיני מבקשת טלפון או אינסטגרם
באותו הנושא: