10 תשובות
שום חוק
זה לא שאסור לבגוד
זה לא מוסרי
יש הבדל
לכן לא צריך שום חוק ושום עונש
יש כבר עונש, זה נקרא מזונות.
שום עונש
אומייגאד בוא לא נתחיל עם זה יש בי יותר מדי כעס מלחשוב על זה
שיידפקו קצת בהסדר של הגירושים אבל לא מעבר
אנונימית
בגידה אחרי חתונה זה באמת דבר קשה, כי זו הפרה של ברית שנעשתה מול כולם, מול ה', מול בן/בת הזוג, ומול עצמך.
זה לא סתם מעשה לא יפה זו שבירה של אמון עמוק שנבנה במשך זמן, לפעמים שנים.

לדעתי? העונש לא צריך להיות פלילי כי אי אפשר להכריח אהבה או נאמנות בחוק.
אבל כן, הייתי רוצה שיהיו השלכות אזרחיות ברורות יותר כמו:

מי שבוגד יפסיד חלק מהרכוש או מהזכויות בגירושין
אולי אפילו סעיף בחוזה הנישואין שמבהיר את ההשלכות מראש
וגם שיימינג חברתי מסוים לא רוע, אלא גבול ברור שנאמנות היא לא המלצה

כי חתונה זו התחייבות. ואם מפרים אותה צריכים להבין שיש לזה מחיר.
לא כדי לנקום, אלא כדי להראות שזה לא דבר שעובר בשקט.
מי שמפר חוזה נושא בתוצאה. גם באהבה.
מה אפשר לעשות? בעייני כלום.
בעייני העונש הכי טוב הוא קארמה,
אני מכירה מישהו שבגד באישתו והתחתן עם זאתי שהוא בגד איתה, בסוף יצא להם ילד עם בעיה שכלית... אין מה לעשות הגלגל מסתובב. פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה.
כלום
זה עניין מוסרי
Xta
בעיני כמה חודשים בכלא כי מה שבן אדם יעבור אחרי שהוא יגלה שבן או בת הזוג שלו בגדו בו זה כאב פיזי ונפשי קשה מאוד
אנונימית