6 תשובות
אני לוקחת כדורים לחרדה יוצא מצב שאני שוכחת הרבה אבל אם שכחת פעם אחת זה לא נורא מקסימום תקחי ישר בבוקר
שואל השאלה:
זה לא מה ששאלתי
ברור שאפשר להירדם אני מנסה לאמר פה שתקחי בבוקר מקסימום
אנונימית
או שלא הבנתי את השאלה טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתכוונת איך להירדם כי לא מצליח לי
אה אז אם הבנתי נכון את לא מצליחה להירדם כי לא לקחת כדור וזה לגיטימי אם לא לוקחים יום אחד זה משפיע על המוח תנסי לקחת כדור שינה וללכת לישון זה עוזר גם אני לדוגמא לא לקחתי כדור פעם אחת וכדור שינה עזר לי או שתנסי להתקלח במים חמים זה מרדים גם
אנונימית