12 תשובות
99
אנונימי
לא כל כך מבינה את ההנחה המוזרה הזאת שעצם היות מישהו דובר שפה הוא יקבל ציון טוב
כיאלו אני דוברת עברית ולא תראו אותי מקבלת ציונים טובים בשיעור לשון
יש הבדל בין דיבור השפה לבין קריאה וכתיבה.
ציון ממוצע זה לדעתי 70
שואל השאלה:
אני אגיד לך מה , באנגלית זה ממש קשור כי יש ציפיות לדוברי אנגלית לקבל יותר , ככה זה.. בלשון אין ציפיות כי זה קשה וזה לא כזה היגיון כמו באנגלית
אנונימית
^^ את יודעת שהרמה של העברית המלומדת הרבה יותר גבוה מהרמה של האנגלית נכון?

אנחנו לומדים אנגלית ברמה די נמוכה ובסיסית..
ואנחנו לומדים יחסית לעומק דקדוק עברי, חוץ מזה שלדעתי עברית קשה הרבה יותר מאנגלית גם אם היא שפת אם
^אני מודעת לך
אבל עדיין יש הבדל בין דיבור לכתיבה וקריאה, לי באופן אישי יש בעיות בכתיבה וקריאה.
הייתי בפיגור רציני שהייתי קטנה בכתיבה וקריאה ברמה כי בסיסית ועדיין הייתי דוברת השפה ברמה הגבוהה ביותר.
אני לא מדברת על הרמה של העברית בין והאנגלית למרות שיש הבדל עצום.
עצם זה מישהו הוא דובר השפה לא בהכרח אומר שהוא יקבל ציונים טובים באותה שפה.
גם שלמדתי לשון באותה רמה כמו אנגלית היה לי קושי וזה כולל גם הרבה תלמידים אחרים.
לדעתי זה קשור לאופן הלימוד עצמו.
אבל אני פשוט אומרת שהנחה הזאת לא בהכרח נכונה.
שואל השאלה:
5 יחל
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימית
דוברי אנגלית שפת אם כאילו?
אנונימי
^^ בסדר שההנחה לא תמיד נכונה, אבל ההנחה שתלמיד דובר אנגלית יוציא ציון טוב היא הגיונית ונכונה לרוב. אם לאותו תלמיד אין מגבלה רצינית כמו דיסלקציה, לדעתי זה בסדר לראות את זה בתור מובן מאליו שהןא יקבל ציון גבוה.
ואגב, גם אם האנגלית המדוברת מצויינת, חלק גדול מהשפה זה קריאה וכתיבה- זה חלק מרעיון השפה.
אבל אני לא בטוחה אם שואלת השאלה התכוונה לדוברי אנגלית- משמע רק דיבור אנגלית, או דוברי אנגלית הכוונה לאנשים שטובים באנגלית בכל המובנים (קרוא, כתוב, דיבור, דקדוק)..