11 תשובות
נראה טוב ויחודי
גבר מבית טוב
בכללי אני בדכ נמשכת לכאלה שנחשבים פחות "חתיכים"
יחודי
אנונימית
טוב ויחודי נשמע רע. זה נשמע כמו איך שהייתי מתארת את אחותי למישהו כי בא לי שהיא תצא מהבית אבל לא הייתי רוצה לשקר לו.
אנונימית
אני ילדת אנימה, הנורמה לא מדברת אילינו חחח
שואל השאלה:
^^ מעניין מה שאת אומרת כי דווקא יחודי זה מה שזוכרים וזה מה שגורם להסתכל עוד על הבן אדם לא עוד גבר חתיך שרואים ברחוב
אנונימי
לא אמרתי שזה לא נכון. רק אמרתי שהמילה יחודי לא נשמעת טוב.
אנונימית
כי ייחודי זאת מילה שאני אשתמש בה כשאמא חדשה תשאל אותי מה אני חושבת על התינוק שלה ומצד אחד אני לא ירצה להעלות לה את הציפיות, מצד שני אני לא אוכל להגיד לה שהתינוק שלה נראה כמו קוף, ולא בקטע חמוד. במקרים כאלה אני אגיד שלילד שלה יש יופי ייחודי.
אנונימית
^דאמ זו הייתה תשובה טובה