5 תשובות
שתיהם אחלה
פשוט לא חשוב לי ככ גוף שרירי אז אני אעדיף פנים יפות
הראשון
השני
גובה וגוף רגילים זה הכי סבבה שיש מבחינתי, אם הפנים יפות אז בכלל בונוס
קיצר 2
1 גם סבבה לגמרי, פשוט השני יותר טוב לדעתי