10 תשובות
פשוט וקל, הוא לא יוזם שיחות, תפסיקי גם ליזום.
שואל השאלה:
אבל בא לי לדבר איתו (אני מבושלת נראה לי)
אבל בא לי לדבר איתו (אני מבושלת נראה לי)
אנונימית
זה צריך להיות הדדי.
שואל השאלה:
אבל שאני יוזמת השיחה זורמתת
אבל שאני יוזמת השיחה זורמתת
אנונימית
זה לא משנה, כל עוד הוא לא יוזם.
שואל השאלה:
אוי לא מה לשאול אותו טת זה אנחנו לא ביחדד הוא לא חייב לי כלום
אוי לא מה לשאול אותו טת זה אנחנו לא ביחדד הוא לא חייב לי כלום
אנונימית
שואל השאלה:
ועוד משהו שמישהו סוג של התחיל איתח הוא שאל אותו אם אנחנו ביחד והוא אמר שכן, וודפאק די מה הקטע לבלבל
כאילו פתאום זה נראה שכבר לא בא לו
ועוד משהו שמישהו סוג של התחיל איתח הוא שאל אותו אם אנחנו ביחד והוא אמר שכן, וודפאק די מה הקטע לבלבל
כאילו פתאום זה נראה שכבר לא בא לו
אנונימית
אולי עובר עליו משהו
שואל השאלה:
שאלתי הוא אמר שהכל בסדר
שאלתי הוא אמר שהכל בסדר
אנונימית
לפעמים גם שאומרים הכל בסדר זה לא באמת המצב מניסיון חחח
באותו הנושא: