10 תשובות
שואל השאלה:
אם עשיתי ביא יום המאה אז אולי רק בספטמבר ישלחו לי שאלון? כי עברו חודשיים מאז שעשיתי אבל לא קיבלתי מיונים
זה תלוי גם בדפר שלך אבל שווה להתחיל להתקשר למיטב
שואל השאלה:
80
כאילו אין לי משהו שאני רוצה אליו מיונים סתם מעניין אותי
תלוי לאיזה חייל את מתמיינת
בדרך כלל איזה חודש חודשיים אחרי יום המאה ושאלון העדפות
די אני אמורה להתגייס תכף ולא קיבלתי מיון אחד
4d1
את עולה ליב? אם כן אין סיבה שתתקשרי
תמלאי את השאלון ורק אז
מביאים את השאלון אליכם בסביבות אוגוסט ספטמבר
4d1
תתקשרי למוקד מודיעין אם זה מה שאת רוצה
שואל השאלה:
מיונים למודיעין? או למידע
מיונים