10 תשובות
שואל השאלה:
אם עשיתי ביא יום המאה אז אולי רק בספטמבר ישלחו לי שאלון? כי עברו חודשיים מאז שעשיתי אבל לא קיבלתי מיונים
אם עשיתי ביא יום המאה אז אולי רק בספטמבר ישלחו לי שאלון? כי עברו חודשיים מאז שעשיתי אבל לא קיבלתי מיונים
זה תלוי גם בדפר שלך אבל שווה להתחיל להתקשר למיטב
שואל השאלה:
80
כאילו אין לי משהו שאני רוצה אליו מיונים סתם מעניין אותי
80
כאילו אין לי משהו שאני רוצה אליו מיונים סתם מעניין אותי
תלוי לאיזה חייל את מתמיינת
בדרך כלל איזה חודש חודשיים אחרי יום המאה ושאלון העדפות
די אני אמורה להתגייס תכף ולא קיבלתי מיון אחד
את עולה ליב? אם כן אין סיבה שתתקשרי
תמלאי את השאלון ורק אז
מביאים את השאלון אליכם בסביבות אוגוסט ספטמבר
תמלאי את השאלון ורק אז
מביאים את השאלון אליכם בסביבות אוגוסט ספטמבר
תתקשרי למוקד מודיעין אם זה מה שאת רוצה
שואל השאלה:
מיונים למודיעין? או למידע
מיונים למודיעין? או למידע
מיונים
באותו הנושא: