4 תשובות
אין כאן שום דבר חצוף
עזבי את זה שההודעה בסדר גמור ובכלל לא חצופה, למה לעזאזל אין לך מגן? הבגרות ביום שני..
אנונימי
נראה סבבה
מה הבעיה בהודעה? אחלה הודעה ומכבדת