9 תשובות
זה אחלה
זה לא ממש טוב אבל זה יותר טוב ממאה ב 4 אז זה סבבה
אנונימי
מה רע ב100 ב4?^^
וברוב האוניברסיטאות והמכללות רוצים סופי 5 יחל 70 פלוס
אז זה בסדר כל עוד תצליחי ב572
אז זה בסדר כל עוד תצליחי ב572
לא אמרתי שמשהו רע
אני רק אומר שמי שהולך לחמש יחל בדרך כלל יש שאיפות יותר גבוהות מ 100 ב 4
אני רק אומר שמי שהולך לחמש יחל בדרך כלל יש שאיפות יותר גבוהות מ 100 ב 4
אנונימי
הבנתי^^
זה ציון טוב ל5 יחל.
אנונימי הליצן למד בחמש וקיבל ציון נמוך אז הוא חושב ש100 ב4 זה פחות טוב
אנונימי הליצן למד בחמש וקיבל ציון נמוך אז הוא חושב ש100 ב4 זה פחות טוב
אנונימי הליצן למד בחמש וקיבל 99
ואני מסתכל על הדברים בעיניים אובייקטיביות, בפועל בתארים כמו מתמטיקה, הנדסה, אדריכלות, מדעים מדוייקים וכו. האוניברסיטאות מחפשות ציון 70 ומעלה בחמש יחידות
ואני מסתכל על הדברים בעיניים אובייקטיביות, בפועל בתארים כמו מתמטיקה, הנדסה, אדריכלות, מדעים מדוייקים וכו. האוניברסיטאות מחפשות ציון 70 ומעלה בחמש יחידות
אנונימי
באותו הנושא: