11 תשובות
אף אחד לא רוצה שערבים יקבלו תפקידים בצבא זה רק יצור בעיות ואולי ינסו לעשות מהפכה או להרוג אנשים ולבגוד במדינה. זה רק מתכון לאסון, כאילו ברור שיש כאלה שבעד המדינה אבל אי אפשר להבדיל בין כולם
שואל השאלה:
אז למה החרדים כן צריכים להתגייס והערבים לא?
אז למה החרדים כן צריכים להתגייס והערבים לא?
החרדים צריכים להתגייס והערבים צריכים לתרום למדינה בשיטה אחרת, לא כזה מסובך אחי
מאיפה הנתונים האלה?
הערבים מתגייסים הרבה יותר מהחרדים, כמה אלפי ערבים כל שנה (כמעט 4,000) לעומת בערך 1,200 חרדים.
הערבים מתגייסים הרבה יותר מהחרדים, כמה אלפי ערבים כל שנה (כמעט 4,000) לעומת בערך 1,200 חרדים.
שואל השאלה:
אבל הם גם לא תורמים וגם מתחילים את החיים לפני היהודים שמתגייסים
אבל הם גם לא תורמים וגם מתחילים את החיים לפני היהודים שמתגייסים
^ערבים עובדים הרבה יותר מהחרדים בפער, שבשנות שיא רק חציים עובדים. אצל ערבים זה קרוב ל-80 אחוז.
^^^^מה קשה להבין? אי אפשר לסמוך על כל הערבים עם נשק או שהם יסתובבו במקומות כמו בסיסים צבאיים אבל כן צריך שהם יתרמו למדינה כי הם חיים פה. ולגביי החרדים אני לא חושב שצריך אפילו לענות על למה הם כן צריכים להתגייס
לא משנה לי מערבים או מה שזה יהיה, אם יש סכנה הם פשוט לא יכולים להיות בצבא נקודה!
רציני? כולם צריכים לתרום למדינה וצריך שיתגייסו אבל יש אנשים ואוכלוסיות שמהוות סכנה גם ככה אז לתת להם הרבה יותר כוח ונשקים למין וברמה של צבא פשוט יבטיח את המוות של אלפי אנשים ואפילו יותר. עניין של בטיחות בלבד. אם היה אפשר לגייס את כולם בלי הסיכון הזה הייתי אומר שצריך לגייס את כולם אבל עובדה שיש את הסיכון הזה אז אי אפשר. החרדים לא יעשו משהו כזה אז כן צריך לגייס אותם. משהו לא מובן עכשיו? כי אם כן אני מצטער אבל זאת בעיה בלוגיקה שלך בלי להעליב
7^ דיברתי על עבודה במשק. לא על גיוס. הוא אמר שהערבים לא תורמים. אבל בפועל הם מאוד שונים מהאוכלוסייה החרדית, אחוזי הגיוס שלהם מאוד נמוכים אבל עדיין גבוהים מאלו של החרדים, ואחוזי העובדים אצלם גבוהים בהרבה מהחרדים.
שומעים חרדים שבאמת לומדים תורה אין צורך בגיוס שלהם כי הרי איך עם ישראל נוצר אם לא התורה לימוד התורה שלהם מגן עלינו לא פחות מחייל בצבא אבל אלה שלא באמת לומדים הם כן צריכים להתגייס
באותו הנושא: