7 תשובות
כן, תחכי לקיץ שיצמח לך קצת יותר ותעשי שעווה
לא ניראלי, ולשעווה יש הרבה חסרונות רק שתדעי
לא, לצערי זה לא יעלם..: (
אין שום דרך להעלים את זה?
תנסיי לעבור לשעווה
זה לא כואב, בואי נגיד שברגליים יותר כואב..:)
זה לא כואב, בואי נגיד שברגליים יותר כואב..:)
לא ניראלי.. זה הבעיה בגילוח שם
לא... יהיה לך גם שחור וגם אדום וגם תסבלי מרב כאבים
אנונימית
באותו הנושא: