4 תשובות
ולא לגלח בשום אופן! זה יחזור לך בקוצים, עוד יותר שיער עבה, צפוף וגדילה הרבה יותר מהירה.
אנונימי
תסבירי לה שאת לא יכולה ללכת ככה, ושאת מרגישה שהגיע הזמן לעשות ושאם לא ההית חייבת לא ההית נוגעת שמה בכלל אבל את חייבת ואת לא יכולה ללכת ככה כי אנשים יסתכלו ואת תרגישי חסרת ביטחון לידם בגלל זה ולא בנוח ושזה חשוב לך.
אנונימי
תגידי לה את זה תסבירי לה.
אבל לא משנה מה, אל תגלחי עם סכין זה יעשה לך שערות עוד יותר שחורות ועבות
אבל לא משנה מה, אל תגלחי עם סכין זה יעשה לך שערות עוד יותר שחורות ועבות
תגלחי. או שתבקשי שתקבע לך תור לקוסמטיקאית. או שתקנה לך מכונה משלך. יש המון אפשרויות.
באותו הנושא: