7 תשובות
תגידי לו שזה מציק ומטריד ואם הוא מנסה עוד פעם תלבישי לו כאפה שהוא לא ישכח
שואל השאלה:
אני מתביישת לדבר איתו על זה זה קצת מביך
אנונימי
מה לעשות, זה פחות מביך מאשר לנסות לדחות אותו
תגידי לו שאת לא מוכנה עדיין, אפילו שאת מתביישת תגידי!
עם הוא מנשק אותך אז תגידי למשטרה שהוא הטריד אותך
פשוט תיתני לזה ליקות ואז כבר תיפתחי לזה
תדברי איתו על זה.. שלא יעלב וגם שהוא יבין אותך וידע מה המצב שלך
באותו הנושא: