4 תשובות
קודם כל יש יותר צפייה מבנןת להראות טוב
ויש הרבה קנאה בין בניפ גם אבל בצורה אחרץ
ויש הרבה קנאה בין בניפ גם אבל בצורה אחרץ
כי לבנים לרוב פחות אכפת ממראה חיצוני של החברים שלהם ושל עצמם. כמובן לא אומרת פה שאתם מוזנחים וכו, פשוט שפחות שמים על זה דגש.. לעומת זאת בנות מאוד רציניות לגבי כל הקטע של ניראות חיצונית, בין אם באיפור וטיפוח ובין אם בספורט ופעילות גופנית. ולכן בסופו של דבר בנות יותר קנאיות בדברים כאלה כי באמת יותר אכפת להן מזה.. אם למישהי יש איפור יוקרתי וטוב כזה אז גם הן ממש ירצו את זה כי זה חשוב להן ואכפת להן מזה. אבל אצל בנים יש פחות דברים שיכולים לגרום לקנאה כזאת..(לא איפור, לא בגדים מגוונים וכו)
שואל השאלה:
שהן מקנאות בבנות אחרות, בנראות חיצונית וכל זה
לעומת בנים שלא מקנאים אחד בשני כמו שבנות מקנאות אחת בשנייה
שהן מקנאות בבנות אחרות, בנראות חיצונית וכל זה
לעומת בנים שלא מקנאים אחד בשני כמו שבנות מקנאות אחת בשנייה
אנונימי
מאיזו בחינה קנאיות?