11 תשובות
לא
את מפחדת שיפשטו אותך זה הכל
קחי גמילה מלנה
ישפטו
את בטח מפחדת שלא יבינו אותך כמו שצריך או שישפטו אותך או שפשוט אחר כך דברים יהיו מוזרים אם תשתפי יותר מדיי
אולי ניפגעת בעבר כששיתפת ובגלל זה את לא רוצה להיפתח שוב וזה בסדר רק תזכרי שיש המון אנשים שרוצים להבין ולהקשיב למה שעובר עלייך
שואל השאלה:
את מפחדת שיפשטו אותך זה הכל
כן תאמת שאני מפחדת שחברות שלי ישפטו אותי זה לא שאני לא סומכת עליהן פשוט החיים שלהן יותר פשוטים משלי והן כנראה יסתכלו על זה אחרת
את מפחדת שיפשטו אותך זה הכל
כן תאמת שאני מפחדת שחברות שלי ישפטו אותי זה לא שאני לא סומכת עליהן פשוט החיים שלהן יותר פשוטים משלי והן כנראה יסתכלו על זה אחרת
אני בטוחה שהן יבינו אותך ויכילו אותך הן חברות שלך והן אוהבות אותך ורוצות בטובתך
תתחילי בקטן לשתף חברה אחת שאת הכי סומכת עליה ותראי איך היא מגיבה ואיך זה גורם לך להרגיש
תתחילי בקטן לשתף חברה אחת שאת הכי סומכת עליה ותראי איך היא מגיבה ואיך זה גורם לך להרגיש
מבין אותך עם באלך לדבר על זה אני פה חוייתי הכול מהכול כולל חרם
היי לך
קורא את הפוסט שלך ושומע את הכאב העמוק שעוטף אותך מתוך המחשבה שיש בך משהו פגום עם אופן התקשורת של רגשותייך. רואה בפוסט הזה גם רצון למצוא סיוע ועזרה בתוך כל הבלבול והעומס שאת בטח חווה כעת. זה באמת נשמע מאוד מורכב.
דבר ראשון, רוצה לכתוב לך באופן כנה שבאמת אין שום בך שום בעיה. הקושי לדבר על הרגשות הוא קושי עמוק ונפוץ אצל אנשים רבים, זה לא סימן שמשהו מקולקל בך אלא שכנראה יש בך כאב או חוויה שגרמה לך להרגיש שאין לך מקום בטוח לבטא אותה בו. אולי הפחד משיפוט חזק ומונע ממך לדבר על הדברים האלה כעת. בנוסף, יש מקום לשקול ליווי עם גורם מקצועי מטפל שיהווה מרחב בטוח ומכיל לשיתוף וידע לתת כלים להתמודדות עם הקושי שאת מתארת.
בין אם תחליטי לפנות לגורם מקצועי מטפל ובין אם לא, תדעי שאנחנו כאן בסה"ר (סיוע והקשבה ברשת), מחכים לך לשיחה אנונימית במרחב נטול שיפוטיות שבו אפשר לדבר על מה שעובר עליך ובקצב שלך.
מצ"ב קישור לצ'אט העמותה ולמספר הווטסאפ שלנו:
055-9571399
שלך, מתנדב סה"ר
קורא את הפוסט שלך ושומע את הכאב העמוק שעוטף אותך מתוך המחשבה שיש בך משהו פגום עם אופן התקשורת של רגשותייך. רואה בפוסט הזה גם רצון למצוא סיוע ועזרה בתוך כל הבלבול והעומס שאת בטח חווה כעת. זה באמת נשמע מאוד מורכב.
דבר ראשון, רוצה לכתוב לך באופן כנה שבאמת אין שום בך שום בעיה. הקושי לדבר על הרגשות הוא קושי עמוק ונפוץ אצל אנשים רבים, זה לא סימן שמשהו מקולקל בך אלא שכנראה יש בך כאב או חוויה שגרמה לך להרגיש שאין לך מקום בטוח לבטא אותה בו. אולי הפחד משיפוט חזק ומונע ממך לדבר על הדברים האלה כעת. בנוסף, יש מקום לשקול ליווי עם גורם מקצועי מטפל שיהווה מרחב בטוח ומכיל לשיתוף וידע לתת כלים להתמודדות עם הקושי שאת מתארת.
בין אם תחליטי לפנות לגורם מקצועי מטפל ובין אם לא, תדעי שאנחנו כאן בסה"ר (סיוע והקשבה ברשת), מחכים לך לשיחה אנונימית במרחב נטול שיפוטיות שבו אפשר לדבר על מה שעובר עליך ובקצב שלך.
מצ"ב קישור לצ'אט העמותה ולמספר הווטסאפ שלנו:
055-9571399
שלך, מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
גם אני לא יכול
באותו הנושא: