5 תשובות
אין חפשש
החפשש שלהם זה הימי חופשה שצברו,
חפשש זה לחיילים בעלי רמת פעילות א+
שואל השאלה:
כמה ימי חופשה בערך צוברים אתה יודע?
מה הסקלה
אנונימית
יש 18 ימי חופשה בשנה לחייל
תלוי כמה ניצל/לא
שואל השאלה:
ואפשרי לאגור מהשנתיים האחרונות ?
נניח 36 אם בשנתיים לא השתמש בכלל
אנונימית
לא, רק לאנשי קבע מאפשרים לצבור.
חיילי חובה חייבים לממש.
אבל יש כל חודש אפשר להוציא 2 ימי גימל באפליקציה
אני אישית עושה את זה