5 תשובות
זה עוד זול יש כאלו שמוכרים בכפול כסף, הכל טוב תמכרי לה
אם היא מעוניינת לשלם ואת מעוניינת למכור במחיר שאת מוכרת זה נקרא עסקת חליפין והדבר האחרון שאת צריכה להרגיש בזה זה שניצלת את הצד השני.
4AM
תבדקי את המחיר עכשיו, יכול להיות שאין להשיג יותר ואז זה win win אבל לדעתי זה סבבה
איך ב270?
הכי זול שהיה זה 350 לא ?
אנונימית
שואל השאלה:
^לא, הזול ביותר היה הכרטיס ליציע העליון שעלה 270 ש"ח.