8 תשובות
לי הוא לא נתן שיעורים כפולים בלי סיבה
מה יש לך? היא תעצור בתחנת דלק ותמשיך, למה אתה מגיב ככה^^^
שואל השאלה:
זה הבן אדם שאני , אני בעננים תמיד
אבל אני כבר יותר מידי זמן לומדת נהיגה ובאלי לתקתק עינינים
אולי באמת תקחי איזה 5 דקות הפסקה בין שיעורים יכול ממש לעזור
דווקא הזמן מרגיש לי שהוא טס בשיעורים אני לא חושב שאני יכול להיות בשיעור שהוא לא כפול
גרוע
תתאפסי על עצמך, איך תוכלי לנהוג ככה ברגיל נסיעות ארוכות אם את לא מרוכזת?
אין בזה רע, אבל חשבת אולי אחרי שעה לעצור לשתות קפה להתאוורר 2 דק ולהמשיך אחכ?
בעייתי
שקלת כדורי קשב וריכוז, או לעשות ספורט לפני בשביל להתעורר על עצמך, או קפה או תפוח או משהו?
זה כן אפשרי כמובן להתאוורר אבל באמת כדאי לחשוב על מה יקרה אחרי שתעברי טסט