4 תשובות
יעני את f(x)=(-3x^2)/(x^6) ?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
אז אפשר להוציא את 3- החוצה כי הוא מקדם, הכוונה ב"להוציא" היא לכתוב את זה ככה:
f(x)=-3*((x^2)/(x^6))
עכשיו מה זה חלוקה של חזקות? זה לחסר אותן.
אז נקבל x^(2-6) שזה x^(-4).
קיבלנו:
f(x)=-3*(x^(-4))
אפשר לכתוב את זה גם כך:
f(x)=(-3)/(x^4)
f(x)=-3*((x^2)/(x^6))
עכשיו מה זה חלוקה של חזקות? זה לחסר אותן.
אז נקבל x^(2-6) שזה x^(-4).
קיבלנו:
f(x)=-3*(x^(-4))
אפשר לכתוב את זה גם כך:
f(x)=(-3)/(x^4)
שואל השאלה:
אה וואו הבנתי תודהדהדהדה
אה וואו הבנתי תודהדהדהדה
אנונימית
באותו הנושא: