11 תשובות
כי לשנוא זה קל,לאהוב פחות
את מי שונאים ואיך החלטת שזה הרוב?
על מה אתה מדבר אחי
שואל השאלה:
אין אנשים שאת שונאת? מגזרים קבוצות של אנשים?
אנונימי
כי יש אנשים שממש מוצדק לשנוא
שואל השאלה:
כמו מי
אנונימי
אנשים ספציפיים
אתה יודע מחבלים אנסים רוצחים פוליטיקאיים מסוימים
כי זה משהו טוב להתגאות בו!!
דוראני את לא כתבת לפני כמה ימים שחברות שלך מתעללות בך ואת עצובה בגלל זה?
כיף לך ששונאים אותך פתאום?
אנונימי
נראלי היא דיברה על המחבלים
אנונימי מה.. לא הייתי רצינית בתגובה שלי ניגה..