4 תשובות
לא אין סיכוי
אנונימי
מה זה שכחתי? מביאים פרח כי רוצים, אין חובה לזה.
אז לא נשמע הגיוני
דייט שני נתתי לה שוקולד היא דחתה את זה ואז נפרדתי ממנה בטלפון
אנונימי
מה פתאום אחי זה רק דייט שני לא מזמן אתה הכרת אותה זה נורמאלי שלא תביא לה פרח על הפעם השנייה.לאט לאט