3 תשובות
שואל השאלה:
חחח מהה פעם שעברה שחמצנתי חכיתי חצי שעה ארבעים דקות:oo
חחח מהה פעם שעברה שחמצנתי חכיתי חצי שעה ארבעים דקות:oo
5 דקות... אחרי 5 נהיה פלטינה
אין צורך בנייר כסף,
את פשוט מורחת את הבלילה שיצא מהמי חמצן ומהאבקת הבהרה ומחכה חצי דקה
את פשוט מורחת את הבלילה שיצא מהמי חמצן ומהאבקת הבהרה ומחכה חצי דקה
באותו הנושא: