3 תשובות
שואל השאלה:
חחח מהה פעם שעברה שחמצנתי חכיתי חצי שעה ארבעים דקות:oo
5 דקות... אחרי 5 נהיה פלטינה
אין צורך בנייר כסף,
את פשוט מורחת את הבלילה שיצא מהמי חמצן ומהאבקת הבהרה ומחכה חצי דקה