4 תשובות
לא תמיד אבל ככה זה ברוב המקרים
ברור קודם כל בגילאים האלה יש הרבה בנות שפחות דואגות לטפח תצמן זה לא אומר שהן מכוערות אבל ב5 שנים ברור שיכול להיות הבדל עצום בין איך שהן עכשיו לבין איך שהן ניראו כי לאט לאט עם הגיל הן יותר שמות לב ויותר אכפת להן מהמראה שלהן
מגיל 12 בנות לאט לאט משתנות כי זה גיל ההתבגרות d:
כן כי בגלאים האלה הבנות האלה רק מתבגרות ומשתנות ובעוד כמה שנים הן יראו קצת אחרת או לגמרי אחרות