22 תשובות
תוותרי
אנונימית
עדיף שתשאלי אותו על זה, שלא תבזבזו שניכם את הזמן שלכם
הוא לא בעניין
ברור שאת צריכה לשאול.
אבל תהיי מוכנה לזה שהוא לא בעניין
אבל תהיי מוכנה לזה שהוא לא בעניין
שואל השאלה:
לא הוא אמר את זה ממש בהתחלה כשהתחלנו לצאת ומאז זה לא ממש עלה
לא הוא אמר את זה ממש בהתחלה כשהתחלנו לצאת ומאז זה לא ממש עלה
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אבל אני צריכה איזו סגירה כזו, מה לכתוב לו?
אוקיי אבל אני צריכה איזו סגירה כזו, מה לכתוב לו?
אנונימית
הוא לא בעניין
חבל על הזמן שלכם
חבל על הזמן שלכם
שואל השאלה:
אוקיי, אז מה לכתוב לו אבל לסגירת מעגל כלשהי כי אני לא בן אדם שמבחינתו קשר פשוט מתנדף בלי לדבר על זה
אוקיי, אז מה לכתוב לו אבל לסגירת מעגל כלשהי כי אני לא בן אדם שמבחינתו קשר פשוט מתנדף בלי לדבר על זה
אנונימית
נהנת בדייטים איתו?
את חושבת שהוא בחור נחמד
את יכולה לכתוב לו משהו בסגנון שאתה בחור נחמד והכול
אבל אתה מבולבל ולא יודע מה אתה רוצה
ואתה לא נראה מתלהב יותר מדי
ואני רוצה מישהו שיהיה יותר סגור על עצמו ושיהיה מוכן לזוגיות
משהו כזה
את חושבת שהוא בחור נחמד
את יכולה לכתוב לו משהו בסגנון שאתה בחור נחמד והכול
אבל אתה מבולבל ולא יודע מה אתה רוצה
ואתה לא נראה מתלהב יותר מדי
ואני רוצה מישהו שיהיה יותר סגור על עצמו ושיהיה מוכן לזוגיות
משהו כזה
תעשי שיחת יחסינו לאן
תנסי להתקשר
חבל על הזמן שלך
תנסי להתקשר
חבל על הזמן שלך
שואל השאלה:
כן נהנתי איתו, אבל אתם חושבים שאני מגזימה? כי דיברנו אתמול בערב(אני יזמתי את השיחה) ואני לא רוצה לחתוך, אין לי בעיה ללכת עם זה לאט ולהבין דברים תוך כדי, אבל אני לא יודעת אם הוא רוצה להמשיך או לא. כי אם לא אני פשוט רוצה לסגור את זה יפה, אם כן אז אני כן רוצה להמשיך. מה לכתוב?
כן נהנתי איתו, אבל אתם חושבים שאני מגזימה? כי דיברנו אתמול בערב(אני יזמתי את השיחה) ואני לא רוצה לחתוך, אין לי בעיה ללכת עם זה לאט ולהבין דברים תוך כדי, אבל אני לא יודעת אם הוא רוצה להמשיך או לא. כי אם לא אני פשוט רוצה לסגור את זה יפה, אם כן אז אני כן רוצה להמשיך. מה לכתוב?
אנונימית
תגידי לו משהו בסגנון של
את נהנת איתו
ואת רוצה כן לתת לזה צאנס
ואין לי בעיה לעשות את זה לבד ולקחת את הזמן
אבל את מרגישה שזה לא הדדי
ואת רוצה לשמוע באמת מה הוא חושב
והאם הוא באמת רוצה להמשיך
כן או לא
תשובה שהיא ברורה כן
לא אני מבולבל או משהו כזה
כי אם לא
ואתה לא פנוי אז נסגור את זה יפה
זה מה שאני מציע
את נהנת איתו
ואת רוצה כן לתת לזה צאנס
ואין לי בעיה לעשות את זה לבד ולקחת את הזמן
אבל את מרגישה שזה לא הדדי
ואת רוצה לשמוע באמת מה הוא חושב
והאם הוא באמת רוצה להמשיך
כן או לא
תשובה שהיא ברורה כן
לא אני מבולבל או משהו כזה
כי אם לא
ואתה לא פנוי אז נסגור את זה יפה
זה מה שאני מציע
שואל השאלה:
סבבה, אבל לכתוב היום או מחר?
כי בתכלס כן התכתבנו אתמול בערב ואולי אני מגזימה ויכתוב לי מחר...?
סבבה, אבל לכתוב היום או מחר?
כי בתכלס כן התכתבנו אתמול בערב ואולי אני מגזימה ויכתוב לי מחר...?
אנונימית
הוא לא כתב לך כלום מאתמול? אפילו לא הודעת בוקר טוב?
שואל השאלה:
כלום
כלום
אנונימית
אז עדיף שתכתבו לו עכשיו
בגדול אתם אמורים להתכתב כל יום
לפחות הודעת בוקר טוב
בגדול אתם אמורים להתכתב כל יום
לפחות הודעת בוקר טוב
שואל השאלה:
טוב אני רוצה לכתוב לו ככה:
"היי *** מה נשמע?
רציתי לשאול אם אתה מעדיף לסיים דברים? כי מרגיש לי שאתה פחות בקטע, ואם כן זה בסדר ואשמח שפשוט נסגור דברים כמו שצריך"
טוב אני רוצה לכתוב לו ככה:
"היי *** מה נשמע?
רציתי לשאול אם אתה מעדיף לסיים דברים? כי מרגיש לי שאתה פחות בקטע, ואם כן זה בסדר ואשמח שפשוט נסגור דברים כמו שצריך"
אנונימית
זה נשמע בסדר
שואל השאלה:
היינו בשלוש דייטים, והוא היה הנשיקה הראשונה שלי ובעוד כמה דברים וגם אמרתי לו את זה מההתחלה, וגם זה היה דייטים ארוכים. כאילו כל דייט היה כמעט יום שלם עד יום וחצי שבילינו ביחד.
אז כן אני רוצה לסגור את זה כמו שצריך כי לי זה היה חשוב והוא גם ידע את זה מההתללה
היינו בשלוש דייטים, והוא היה הנשיקה הראשונה שלי ובעוד כמה דברים וגם אמרתי לו את זה מההתחלה, וגם זה היה דייטים ארוכים. כאילו כל דייט היה כמעט יום שלם עד יום וחצי שבילינו ביחד.
אז כן אני רוצה לסגור את זה כמו שצריך כי לי זה היה חשוב והוא גם ידע את זה מההתללה
אנונימית
שואל השאלה:
אין בעיה שהוא לא מעוניין, אבל בשבילי נטו לא מתאים סתם להעלם אחד לשני מהחיים, לי זה היה משמעותי וזה משהו שאני אזכור ואני רוצה לסגור את זה כמו שצריך
אין בעיה שהוא לא מעוניין, אבל בשבילי נטו לא מתאים סתם להעלם אחד לשני מהחיים, לי זה היה משמעותי וזה משהו שאני אזכור ואני רוצה לסגור את זה כמו שצריך
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה דווקא לא.
יש כאלה שמתאים להם פשוט להפסיק לדבר ואולי בהמשך, אבל הוא הראשון שהיה לי איתו משהוו ולי זה לא מתאים
וואלה דווקא לא.
יש כאלה שמתאים להם פשוט להפסיק לדבר ואולי בהמשך, אבל הוא הראשון שהיה לי איתו משהוו ולי זה לא מתאים
אנונימית
שואל השאלה:
חחח בסדר חיים
חחח בסדר חיים
אנונימית