4 תשובות
תלכי את תהני
תלכי
לא לוותר על חוויות גם אם הן פחות טובות זה עדיף מכלום ובטוח יהיו לך גם טובות אוליי אפילו יותר מרעות את לא במדבר את נכנסת למים
אל תלכי הולך להיות עומס חום קיצוני - אני לא רואה סיבה להסתכן ככה.
באותו הנושא: