התחברות
הרשמה
זה בסדר לכתוב למישהו מזל טוב בשעה הזאת אם היום הייתה לו יום הולדת?
8 באוגוסט 2025, 22:31
יום הולדת
ברכות
מזל טוב
ברכה
5 תשובות
^^^בדיוק
א
אִיטָן :)
ברור
פ
פטריסיושש
כע
BATMAN
כן
א
אִיטָן :)
עדיף מאוחר מאשר אף פעם, כן
N
N1cko
באותו הנושא:
זה בסדר לשלוח הודעה בשעה הזאת למישהי מהשכבה שלי?
מקלחת בשעה הזאת, מוגזם או בסדר?
זה בסדר לשלוח הודעה בשעה הזאת?
זה בסדר לשלוח הודעה למישהו ביד 2 לגבי גלשן בשעה הזאתי?
כדי לי לכתוב עכשיו למישהו היי:) באינזטה(אנחנו לא מכירים) בשעה הזאת?
זה בסדר לאכול מנה חמה בשעה הזאת נכון?
זה בסדר ללכת לבד ברגל בשעה הזאת?
לכתוב לידיד בשעה הזאת זה מוזר?
זה מוגזם עם שלחתי למישהו לילה טוב בשעה הזאת כי תכף בוקר~ או שזה בסדר?
זה בסדר לשלוח הודעה למחנכת שלי בשעה הזאת?
זה בסדר לשתות בשעה הזאת קפה?