11 תשובות
לא
לא חושב
כן טירונות יכולה לקחת חצי שנה, 8 חודשים
תלוי איזה רובאי עושים
תלוי איזה רובאי עושים
כן זה יכול להיות חצי מהשירות
הולכים בגלל משמעןת
הולכים בגלל משמעןת
ההכשרה הכי ארוכה שאני מכירה זה שלוש שנים ו2.8 שזה חובלים וטייס אבל הם חותמים הרבה שנות קבע בגדר חובה ככה שזה לא באמת כל השירות שלהם
^ חוץ מתוכנית ארז שזה כמעט 7 שנים של הכשרה משהו פסיכודלי
ההכשרה של ארז ממש לא 7 שנים
ההכשרה עצמה 3 ואז חותמים קבע, כנל לטיס וחובלים זה שנתיים וחצי.
בחיר ההכשרה משתנה, בחטיבות חיר זה משהו בסביבות השנה
ההכשרה עצמה 3 ואז חותמים קבע, כנל לטיס וחובלים זה שנתיים וחצי.
בחיר ההכשרה משתנה, בחטיבות חיר זה משהו בסביבות השנה
כן טעות שלי^ ראיתי בסיירת לפני כמה זמן שרשמו כותרת משהו כמו "לאחר 6 ו8 חודשים מפרכים" אז חשבתי
6 שנים ו8 חודשים זה סך השירות שלהם
וחוץ מזה עדיין אף מחזור של ארז לא סיים שירות מלא, גם לא הכשרה
וחוץ מזה עדיין אף מחזור של ארז לא סיים שירות מלא, גם לא הכשרה
אופס חזרתי לפוסט והיה רשום מסע כומתה של מחזור ב בכלל
תוכנית ארז עושה הכשרת לוחם מובחר של שנה
זה שליש שירות
זה קומנדו מינוס המגמות אבל בכללי בשאר היחידות מדובר על שנה 2 שנה 4. זה כמעט חצי שירות
זה שליש שירות
זה קומנדו מינוס המגמות אבל בכללי בשאר היחידות מדובר על שנה 2 שנה 4. זה כמעט חצי שירות
באותו הנושא: