4 תשובות
שואל השאלה:
ואיך עושים את זה? (אין לי הוראות)
אנונימי
אפשר להשתמש ב-kontact player או ב-sibelius essentials כדי שתהיה אפשרות ליצור קובץ אודיו.
אפשרות נוספת היא לשמור כ-midi file ולשמוע בכל תוכנה שתומכת מידי.
לפי השאלה, אי אפשר בכלל ללחוץ על כפתור ה-export. במקרה כזה היית מתקין מחדש את התוכנה.
כפתור זה חייב לתת אפשרויות רבות פרט לאודיו. אם הוא לא תקין, התקנה מחדש עשויה לפתור את הבעיה.
איתמר
שואל השאלה:
לא הבנת, הבעיה היא שאי אפשר ללחוץ על export בסיום הגדרות היצוא, מאחר ואין אפשרויות בחירה באופציה 'configuration', ולכן יש שם סימן קריאה אדום.
תמונה:
http://img27.imageshack.us/img27/6337/rzz6.png
אנונימי
דומני שאינך מחפש רק לייצא אלא גם לשמוע באיכות טובה יותר.
כרגע לא מוגדר לך כלי vst לנגינה. יש לבחור סאונד vst כדי שהוא יוכל לנגנו כך. קרא בהוראות ההפעלה איך להגדיר את ה-vst לנגינה במקום midi.