64 תשובות
לפי לוקסמאקסינג אף אחד לא 10
שואל השאלה:
אז 9 נו
אז 9 נו
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה משנה
מה זה משנה
אנונימי
זה לא באמת משנה פשוט תדמיד בזה
שואל השאלה:
כאילו לא סתם אנשים אבל לא אינסלים של טיקטוק
כאילו לא סתם אנשים אבל לא אינסלים של טיקטוק
אנונימי
תלוי איך אתה מדרג אבל גם 9 זה לא כל כך אפשרי
שואל השאלה:
למה לא אפשרי אמרו לי שיש לי את הגנטיקה לזה
למה לא אפשרי אמרו לי שיש לי את הגנטיקה לזה
אנונימי
שוב זה תלוי באיך אתה מדרג, אבל אם אתה ממש רוצה אני מניח שאתה יכול ללכת לשרתי דיסקורד או אתרים שלהם ולשאול מה הם חושבים
אנונימי
שואל השאלה:
אני שואל באינטרנט
אני שואל באינטרנט
אנונימי
שואל השאלה:
וזה מה שאמרו לי
וזה מה שאמרו לי
אנונימי
שואל השאלה:
נשבע לך
נשבע לך
אנונימי
איפה שאלת?
שואל השאלה:
חוץ מזה מקסימום אני מוכן לעשות ניתוח אחד שניים שיהפוך אותי ל9 אם צריך
חוץ מזה מקסימום אני מוכן לעשות ניתוח אחד שניים שיהפוך אותי ל9 אם צריך
אנונימי
שואל השאלה:
כל מיני
כל מיני
אנונימי
אחשלנו לוקסמאקסינג זה לא אמיתי
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה הם תמיד כאלו יפים?
אז למה הם תמיד כאלו יפים?
אנונימי
כי המכוערים לא מתפרסמים
גנים?
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי גנים
יש לי גנים
אנונימי
זה אידיאל יופי לא מציאותי ברוב המקרים וזה ממש ממש ממש לא שווה את זה....
שואל השאלה:
מה זה אומר שזה לא אמיתי?
מה זה אומר שזה לא אמיתי?
אנונימי
שואל השאלה:
אמרתי שיש לי את הגנים אני צריך רק לרדת באחוזי שומן לשים קרמים לפנים ואולי ממש קטנטן באף
אמרתי שיש לי את הגנים אני צריך רק לרדת באחוזי שומן לשים קרמים לפנים ואולי ממש קטנטן באף
אנונימי
אם יש לך גנים טובים ואתה אומר שמדרגים אותך טוב אז מה אתה צריך עוד?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא לוקאמסטרים מדרגים
אבל לא לוקאמסטרים מדרגים
אנונימי
שואל השאלה:
נראלי שהם לא לוקמאסטרים
נראלי שהם לא לוקמאסטרים
אנונימי
זה אומר שזה לא טבעי... הם עושים ניתוחים ודיטאות קיצוניות ובעיני זה לא שווה את זה... טבעי הכי יפה כי בעיני אלה שמתאמצים יותר מידי בשביל להיות יפים הם פתטיים וזה כבר לא יפה
מה זה השטויות האלה
אז מה אם מדובר ב"סתם אנשים" ולא לוקסמאקסרים
אם אתה נראה טוב אז אתה נראה טוב
אז מה אם מדובר ב"סתם אנשים" ולא לוקסמאקסרים
אם אתה נראה טוב אז אתה נראה טוב
אנונימית
מה שלא יפה זה לא שהם מתאמצים אלא שאת יודעת שהם מתאמצים, אם את לא יודעת שמישהו עשה נגיד ניתוח לא יהיה לך אכפת
הוא די צודק, אם שואלים סתם אנשים הם יתנו דירוגים הרבה יותר נחמדים ולפעמים גם ישקרו
דבר ראשון אני בן ודבר שני זה ברור היום שאין דבר כזה טבעי... קל מאוד לזהות שמישהו עשה ניתוח וקל מאוד לדעת מי טבעי ומי לא... חוץ מזה זה גם לשקר לאחרים על משהו שאתה לא....
שואל השאלה:
הם לא משקרים
הם לא משקרים
אנונימי
שואל השאלה:
וחוץ מזה גם אנשים שמבינים בדוגמנות
וחוץ מזה גם אנשים שמבינים בדוגמנות
אנונימי
שואל השאלה:
לא התכוונתי לפשוטי העם
לא התכוונתי לפשוטי העם
אנונימי
שואל השאלה:
נגיד חבר שמבין במודל ושלח לסוכנות אמר שאהיה 10 בגרסא הכי טובה מבחינת פנים
נגיד חבר שמבין במודל ושלח לסוכנות אמר שאהיה 10 בגרסא הכי טובה מבחינת פנים
אנונימי
אני אמרתי את שלי.... מי שעושה ניתוחים ומרעיב את עצמו כדי לרדת במשקל ואחוזי שומן ומי שמשתעבד לקרמים ולא יוצא מהבית כי יצא לו איזה חצקון הוא מגזים.... ובעיני להשתעבד לדבר הזה זה רע מאוד מאוד מאוד
שואל השאלה:
ועוד מכיר אנשים שמדגמנים
ועוד מכיר אנשים שמדגמנים
אנונימי
שואל השאלה:
גם אני מבין בתווי פנים
גם אני מבין בתווי פנים
אנונימי
שואל השאלה:
אני צריך אנשים שמבינים במודל שיראו אותי באמיתי
אני צריך אנשים שמבינים במודל שיראו אותי באמיתי
אנונימי
זה לא משנה כי רוב אנשי הלוקסמאקסינג הם אינסלים מכוערים
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימי
כי ככה הם, מכוערים שמנים ומחוצקנים שמצפים מכולם להיות מושלמים ואם אתה לא מושלם אתה מכוער
שואל השאלה:
אז את כועסת עליהם במובן רגשי
אז את כועסת עליהם במובן רגשי
אנונימי
אממ אין לי סיבה לכעוס עליהם כל כך לדעתי "לוקסמקסינג" ולנסות להיות הגרסא הכי טובה של עצמך זה דבר טוב , עד שזה מגיע לילדים בני 14 ששונאים את עצמם כי הם לא נראים כמו בראד פיט ודיימון סלבטור
שואל השאלה:
אבל למה דווקא הם נחשבים למודל?
אבל למה דווקא הם נחשבים למודל?
אנונימי
שואל השאלה:
את לא מסכימה שיכולים להיות אנשים יותר יפים?
את לא מסכימה שיכולים להיות אנשים יותר יפים?
אנונימי
שואל השאלה:
הם פשוט לוקחים ואומרים מה נחשב יפה בתווי פנים
הם פשוט לוקחים ואומרים מה נחשב יפה בתווי פנים
אנונימי
מה זאת אומרת? ברור שיש אנשים יותר יפים. תמיד יהיו
בגלל זה כולם עכשיו צריכים לשנוא את עצמם? כי יש אנשים יותר יפים מהם?
בגלל זה כולם עכשיו צריכים לשנוא את עצמם? כי יש אנשים יותר יפים מהם?
אוקיי וזה פשוט מטומטם כי מה הפואנטה? וזה לא נכון הם לא תמיד צודקים^^
שואל השאלה:
מה הקשר לשנוא את עצמם אבל?
מה הקשר לשנוא את עצמם אבל?
אנונימי
שואל השאלה:
אז מי צודק בנוצ שאומרות שבראד פיט הכי יפה כאילו הן לא מערבות עניינים רגשיים?
אז מי צודק בנוצ שאומרות שבראד פיט הכי יפה כאילו הן לא מערבות עניינים רגשיים?
אנונימי
שואל השאלה:
או אנשים שליטרלי מנתחים תווי פנים ויכולים להגיד שאפילו ילד בזימבבואה יכול להיות יותר יפה אם יש לו את מה שצריך לפי המודל
או אנשים שליטרלי מנתחים תווי פנים ויכולים להגיד שאפילו ילד בזימבבואה יכול להיות יותר יפה אם יש לו את מה שצריך לפי המודל
אנונימי
אתה סתם מבלבל תשכל ואני לא מבינה מילה ממה שאתה אומר סליחה
שואל השאלה:
אני אומר שכוכבי הוליווד נחשבים להכי יפים
אני אומר שכוכבי הוליווד נחשבים להכי יפים
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אין באמת משהו שעומד מאחורי זה
אבל אין באמת משהו שעומד מאחורי זה
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא שהם לא יפים פשוט צריך משהו פורמלי שיקבע מהו יופי
זה לא שהם לא יפים פשוט צריך משהו פורמלי שיקבע מהו יופי
אנונימי
שואל השאלה:
אז אם יש אדם שיש לו עצמות לחיים יותר טוב משל בראד פיט נגיד
אז אם יש אדם שיש לו עצמות לחיים יותר טוב משל בראד פיט נגיד
אנונימי
שואל השאלה:
לדוגמא
לדוגמא
אנונימי
ראיתי מלא אנשים יפים והם לא כוכבי הוליווד
ואגב לא כל מי שבהוליווד הוא יפה דניאל
ואגב לא כל מי שבהוליווד הוא יפה דניאל
עצמות לחיים זה לא הכל
שואל השאלה:
אני מתכוון לאלו שנחשבים להכי יפים ונתתי דוגמא
אני מתכוון לאלו שנחשבים להכי יפים ונתתי דוגמא
אנונימי
שואל השאלה:
לסת סימטריה וכל אלו
לסת סימטריה וכל אלו
אנונימי
האמת שלפי הלוקסמקסינג הדברים הכי חשובים זה
עייני צייד, סימטריה, אף יפה, ועצמות לחיים גבוהות
בוא נגיד ככה, יעל שלביה היא בין הנשים הכי יפות בעולם, אין לה שלושה דברים ממה שכתבתי
עייני צייד, סימטריה, אף יפה, ועצמות לחיים גבוהות
בוא נגיד ככה, יעל שלביה היא בין הנשים הכי יפות בעולם, אין לה שלושה דברים ממה שכתבתי
שואל השאלה:
היא לא הכי יפה אבל
היא לא הכי יפה אבל
אנונימי
שואל השאלה:
היא לדעתי די רגילה יש נשים לפי המודל שהרבה יותר יפות
היא לדעתי די רגילה יש נשים לפי המודל שהרבה יותר יפות
אנונימי
באותו הנושא: