7 תשובות
כי למה שתילך לאילת בחורף
כי נהוג לעבוד ביולי כמו חמורים כפולות ובואגוסט להנות עם כל הכסף
חופש וחם
קיץ פשוט ואין ממש עוד מתי ללכת חוץ מיולי
שואל השאלה:
^^^^ הלו יולי/יוני
^^^^ הלו יולי/יוני
אנונימי
שואל השאלה:
מה^?..
מה^?..
אנונימי
כי הם רוצים מתי שהכי חם ויש כאלה שיש להם חופש רק באוגוסט
באותו הנושא: