10 תשובות
ב02 אני לא חושב שיש ימים שאת בלי בכלל
בקרבי זה יכול לקרות היו ימים שהשארנו את הטלפונים בבסיס אפילו
לא יש שעת תש.. אבל אולי בקרבי זה אחרת לא יודע
אה רגע קראתי את זה אחרת
שואל השאלה:
אני מדברת על קרבי..לוחמה
לא מדברת על 02
אנונימית
בקרבי יכול לקרות כמו דאמרתי^
בעיקר בתקופת ימי השטח
שואל השאלה:
כאילו יכול לקרות שאפילו בזמן טירונות יש ימים שלמים ממש כאילו כל היום שלא מחזירים את הטלפון?
במיוחד מדברת על חודש ראשון של הטירונות שמתחילים להכשיר לנשק אישי וזה
אנונימית
שואל השאלה:
טירונות 05
אנונימית
הטלפון שלך לא נלקח
הוא פשוט משאר בתיק לפחות זה מה דהיה אצלי
לגבי הכרת הנשק זה מתבצע לרוב בימי שטח
אז תלוי במפקדים ובמה שיהיה הנוהל אם לתת לכם טלפוניפמאו לא
בקרבי (05) הטלפון בקופסא ומקבלים אותו לשעה זה נקרא ט"ש (טרום שינה)
ואז שיוצאים הביתה את מקבלת אותו
שואל השאלה:
זהו הבנתי..
כי אני מכירה מישהו שבידיוק התגייס ללוחמה ..
וכבר כמה ימים שאין זמינות ואין שום דבר ..ואני לא יודעת אם זה כי לקחו את הטלפונים או משהו אחר.

תודה
אנונימית