40 תשובות
זה הולך ככה: אמא קיבלתי מחזור!
אמא? מה? יש לי מחזור -.-
אמא ירד לי דם מהכוס אני אישה כבר?
אנונימי
אין לך מה לדאוג מהתגובה שלה, היא הייתה כמוך ותעזור לך מיד בלי שום שאלות מיותרות... פשוט תגידי לה ישירות שיש לך מחזור.
אז ככה את נכנסת לשירותים צועקת תצעקה של החיים ואז אמא באה ושואלת מה קרה.. ואז את אומרת אעאעעאאעע אממאא קיבלתיי מחזורר נראה ליי
אנונימית
את: אמא קיבלתי מחזור!
אמא: הוו ילדתי, את הופכת לאישה,
את: כן אמא -.-
אמאא איך שמים טמפון? מכך והלאה היא תבין כבר
אנונימי
זינה ממליץ את הולך ככה.
מאמא יש דם שם למטה בלא..
זינה שש אתה בןן זה לא כמו דם בחרב
אנונימית
אמא קיבלתי מחזור (?)
אמא נפצעתי למטהה
אנונימי
אמא למה יש לי דם בטוטה?
אנונימי
אמא יש לך כסף לפדים מואחאחחא
אנונימית
דםם, למטה, מחזור
אנונימית
שלום אמי, אבקש להודיע לך דבר מה:
קיבלתי מחזור!

אנונימיתתתת ><
אמא אל להיבעל שאני יהיה עצבניתת
אנונימי
תגידי לה פשוט קיבלתי מחזור והיא תבין אותך.
גם היא עברה את זה, אין לך ממה להתבייש למרות הכול זו אמא שלך.
בהצלחה!
כולם פה אומרים אין לך ממה להתבייש וכול זה אבל תודו שגם אתן התביישתןxd
אמאא קיבלתי מחזור
אמא: יופיי קטלן
אמאא םדים?
עזבי פדים טמפון הכי טוב
למה אמא?
אמא: כי זה נכנס ישר לעיבר
טוב אמא
אנונימי
בנים?!? למה אתם מגיבים?
אנונימית
אמא אני בהריון
אמא: מהעהעה?
סתם יש לי מחזור!?!
אמא: מהמהה
מה את נבעלת
היכנס לך טמפון לטוטהה!
אנונימית
זינה לא בן זינה גברגבר
עודד יותרר גרועע זינהה יז**ין יששךך מבטעע רוסיי שיאיאיא
אנונימי
את לקלל אנונימי כי למה?
אמא יצא לי דם!
מאיפה?
נו יש לי כתם בתחתון!
אנונימי
בת: אמא יש לי משהו לספר לך!
אמא: אין לי כוח אלייך עכשיו
בת: אבל זה חשוב
אמא "מעניין לי תטוטה!
בת: בדיוק בקשר לזה
אמא: סתמי
בת: נו אבל אמא זה חשוב!
אמא: סתמי פהה שלך אני הולכת להיז**
בת: כשאני יההיה חשובה ךלך תקראי לי!
אמא: אבל את לא חשובה לי וגם לא תיהיה
בת: אני יודעת..
אמא: נו מה?
בת: קיבלתי מחזור
אמא: ו.. לה את חוששבת שזה מעניין אותי?!?
בת::))
אנונימי
זינה: מבטא שלך יצצא מה** השם שךלך אומר הכול!
אנונימי
אמא לל
אנונימי
"אמא, אני בהריון "
"מה?!? איך העזת לעשות את זה בלי להגיד לי "
"סתם סתם אבל קיבלתי מחזור רוצי לקנות פדים! "
אנונימי
תשירי לה אמאא קיבאללילתילתליתיי פאקיננ מחדסוררדס
אנונימי
אמא הטוטה שלי אדוםq! ז'ופפהה
אנונימיץת
בת: לאיזה חור מכניסים את הטמפון?
אמא: למה את שואלת אותי דבר כזה?!?
בת: אה שחכתי להגיד לך קיבלתי מחזור..
אמא: ו..?
בת: אני אישה
אמא: איכס את דומה לגבר
בת: כן כן..
טוב אני הלכתי..
בת יאלה יז** תראי איך את נראת מה את מדברת עלי סאאמרר ק יאלהה נוו עוד אחת ועוד אני דומה לגבר עלקק וחעלקק
אנונימי
אממאא יורד לי דם דם.. באליק, דם דם ציקו.. מיקו..
אנונימי
אוקיי תשאירי את האתר פתוח כמו ** ואז היא תראה את השאלה ותבין לל
אנונימי
אין לך מה להתבייש, אמא שלך עברה בדיוק אותו דבר והיא מחכה שתבואי ותפני אליה עם זהה, ורוצה מאוד לעזור לך ומעדיפה שלא תעברי את זה לבד.
לאחרונה- תאמיני לי שהייתי באותו מצב כמוך, גם אני כבר מאוד רציתי לקבל מחזור ולהרגיש גדולה, אבל אני אומרת לך שתנצלי כל דקה בלי מחזור, כי זה לא יתן לך תחושה שאת גדולה או בוגרת, ואני אומרת את זה מנסיון. כשאת אומרת "כואב" זה לא משהו נסבל, הכאב של המחזור זה משהו שקשה להתמודד איתו, משהו שאת לא יכולה לקום מהכסא בגללו ואני לא מגזימה. חוץ מהקטע של כל הדם והאיכס והתחושה הרטובה והמגעילה הזאת, מחזור גורם לך לעצבים, לאכילה מופרזת ולשבוע בחודש שאת מחכה רק יעבור כבר.
אנונימית
לסיכום ולעיניין התגובה הראשונה!
אנונימי
() () (*) (*) (o) (o)
אנונימי
אוקיי אתם לא עזרתם ביכלל!
אנונימיית‏
פשוט תגידי לה שקיבלת וזהו...
אמא קיבלתי מחזור!
''אמא קיבלתי מחזור'' והיא תבין אותך
באותו הנושא: