6 תשובות
שלום.
אם זה ממש רק שאלה של לצבוע אז יש מספיק צבעים טובים בחניות.
אבל השאלה הבסיסית הנשאלת היא, האם האופנים עם חלודה? או יש לאופנים חלודה עלהם? אם התשובה היא כן. אז אין הרבה טעם לצבוע אותם. הצבע יתקלף בגלל החלודה.
( צביעה טובה נעשת בתנור ).
על כל מקרה של חלודה, על תוציא הרבה כסף על צביעה: (
ספריי יותר פשוט ופחות מלכלך. לגבי חברות אין לי העדפה ספציפית תשאל את המוכרים ברשתות
ממליץ לבדוק היטב שהצבע לא יזיק לשלדה שלך.
היי, עם מברשת זה הכי טוב, אפילו שספרי נוח יותר. יש בחנות טמבור או הום סנטר צבע לאופניים (לברזל) בהצלחה לך.
אם הצבע התקלף וירד אז למה לא.
לגבי הצבע אני חושבת שעדיף ספריי, זה יותר נוח, מכסה הכל ומחזיק מצויין.
הצלחה.
טמבור יצאו עכשיו עם פוליאור מטאלי, מהמם!
קבל קישור מהפייסבוק שלהם: אתה בהחלט יכול לצבוע איתו את האופניים ואין צורך ביסוד לפני.
רוי
באותו הנושא: