44 תשובות
מרגיש לי שהפעם נכון לוותר
בואנה אז למה היא יצאה איתך מה היא מתוסבכת עולם
תוותר.
אין לך באמת מה לעשות, בעיה שלה.
אין לך באמת מה לעשות, בעיה שלה.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת בעיה שלה
אני זה שמסתובב עם ההרגשה הזאת כל היום
מה זאת אומרת בעיה שלה
אני זה שמסתובב עם ההרגשה הזאת כל היום
אנונימי
אוקיי , מובן.
אבל מה תרצה לעשות? לרדוף אחריה? להתחנן? לבכות?
חלילה אני לא מזלזלת ברגשות שלך, אני פשוט חושבת שזה מיותר.
אבל מה תרצה לעשות? לרדוף אחריה? להתחנן? לבכות?
חלילה אני לא מזלזלת ברגשות שלך, אני פשוט חושבת שזה מיותר.
שואל השאלה:
אין לי מושג:(((((
אוף
אין לי מושג:(((((
אוף
אנונימי
אני מבטיחה לך שהיא לא שווה את זה.
היא לא שווה את העצב שלך ולא את הזמן שלך.
היא לא שווה את העצב שלך ולא את הזמן שלך.
שואל השאלה:
❤
❤
אנונימי
אני הולכת להגיד משהו שיש סיכוי שיעליב אותך ויש סיכוי שתפתח את הראש ותבין מה אני אומרת כי זו המטרה -
תתנהג כמו גבר בבקשה.
אתה לא סמרטוט שלה, ואם היא אמרה שהיא לא רוצה זוגיות, אז היא לא רוצה זוגיות ספציפית איתך. כי ברגע שיגיע לה בן אדם שהיא תתאהב בו, היא תיכנס איתו לזוגיות וכל ה'לא רוצה' שלה יילך לפח. היא אפילו לא תיזכור אותו. תתאפס על עצמך בבקשה ואל תתנהג כמו אפס, לא לכתוב לה, לא לנסות להחזיר אותה. נתת לה את הטוב שלך והיא החליטה לוותר עליו, זו בעיה שלה.
משהו ממה שכתבת באמת גרם לי להאמין גם שאתה אחלה בחור, וזה לא הגיע לך.
אבל אתה תהיה בסדר לגמרי, אל תרחם על עצמך יותר מדי. קום ותמשיך הלאה
תלך למכון
תרוויח כסף
תתפתח, ותביא מישהי שלא תהיה מוכנה לוותר עליך. אמיתי אני אומרת.
יכולה להעיד על עצמי שגם אני הייתי תמיד מוותרת בקלות ולא הבנתי מה הבעיה בי, עד שהגיע הבן אדם שאהבתי באמת. ותשמע, לא וויתרתי אפילו לא לרגע. גם בריבים, גם בייאוש, גם בשקרים. זו אהבה אמיתית של אישה. ומגיעה לך כזאת
בהצלחה!
תתנהג כמו גבר בבקשה.
אתה לא סמרטוט שלה, ואם היא אמרה שהיא לא רוצה זוגיות, אז היא לא רוצה זוגיות ספציפית איתך. כי ברגע שיגיע לה בן אדם שהיא תתאהב בו, היא תיכנס איתו לזוגיות וכל ה'לא רוצה' שלה יילך לפח. היא אפילו לא תיזכור אותו. תתאפס על עצמך בבקשה ואל תתנהג כמו אפס, לא לכתוב לה, לא לנסות להחזיר אותה. נתת לה את הטוב שלך והיא החליטה לוותר עליו, זו בעיה שלה.
משהו ממה שכתבת באמת גרם לי להאמין גם שאתה אחלה בחור, וזה לא הגיע לך.
אבל אתה תהיה בסדר לגמרי, אל תרחם על עצמך יותר מדי. קום ותמשיך הלאה
תלך למכון
תרוויח כסף
תתפתח, ותביא מישהי שלא תהיה מוכנה לוותר עליך. אמיתי אני אומרת.
יכולה להעיד על עצמי שגם אני הייתי תמיד מוותרת בקלות ולא הבנתי מה הבעיה בי, עד שהגיע הבן אדם שאהבתי באמת. ותשמע, לא וויתרתי אפילו לא לרגע. גם בריבים, גם בייאוש, גם בשקרים. זו אהבה אמיתית של אישה. ומגיעה לך כזאת
בהצלחה!
^
איתה לגמרי אחי, צריך לדעת לשחרר לפעמים אני גם לא ממזמן יצאתי מזוגיות של שנה וחצי, מוצא את עצמי בלילות לבנים מתגלגל על המיטה שבוע שלם. אנשים לא יודעים מה זה לאבד משהו שהוא היה יקר לך, ולדעת שאתה יזמת את זה בלב ברירה.
אבל תקשיב, אל תיהיה כמוני זאת פשוט הייתה זוגיות ראשונה שלי ולא ידעתי איך זה לנסות לצאת מזה פשוט נשאבתי.
קח תעצמך בידיים תלך תהנה עם חברים תעשה דברים שיגרמו לך לשכוח אותה.
ובדיוק אל תיהיה אפס כפרה עלייך מה זה לשלוח הודעה מה זה המוח במאבק אם אומרים לך לשחרר אז שחרר אל תיהיה בקרבה של מישהו או מישהי שלא רוצים.
תהנה מהחיים שלך לא יודע בן כמה אתה שיגיע הרגע לזוגיות זה יגיע אל תדאג ואתה תמצא אהבה יותר גדולה מזאת
איתה לגמרי אחי, צריך לדעת לשחרר לפעמים אני גם לא ממזמן יצאתי מזוגיות של שנה וחצי, מוצא את עצמי בלילות לבנים מתגלגל על המיטה שבוע שלם. אנשים לא יודעים מה זה לאבד משהו שהוא היה יקר לך, ולדעת שאתה יזמת את זה בלב ברירה.
אבל תקשיב, אל תיהיה כמוני זאת פשוט הייתה זוגיות ראשונה שלי ולא ידעתי איך זה לנסות לצאת מזה פשוט נשאבתי.
קח תעצמך בידיים תלך תהנה עם חברים תעשה דברים שיגרמו לך לשכוח אותה.
ובדיוק אל תיהיה אפס כפרה עלייך מה זה לשלוח הודעה מה זה המוח במאבק אם אומרים לך לשחרר אז שחרר אל תיהיה בקרבה של מישהו או מישהי שלא רוצים.
תהנה מהחיים שלך לא יודע בן כמה אתה שיגיע הרגע לזוגיות זה יגיע אל תדאג ואתה תמצא אהבה יותר גדולה מזאת
^ אלוף אתה עמית
שואל השאלה:
זה אני פשוט התנתקתי מהשאלה.
אני מתאמן במכון כבר הרבה שנים ורוכש השכלה והכל בסדר איתי.
ולא יודע אם היא אהבה אותי או לא, אבל כבר יצא לי לקבל הודעות כאלה בעבר ושם ידעתי לזהות טוב מאוד שזה חרטא, כאן זה באמת הרגיש אמיתי.
זה אני פשוט התנתקתי מהשאלה.
אני מתאמן במכון כבר הרבה שנים ורוכש השכלה והכל בסדר איתי.
ולא יודע אם היא אהבה אותי או לא, אבל כבר יצא לי לקבל הודעות כאלה בעבר ושם ידעתי לזהות טוב מאוד שזה חרטא, כאן זה באמת הרגיש אמיתי.
אנונימי
הרגיש אמיתי אבל כל השיט הזה של לא מוכנה לזוגיות זה סתם לז'ן לך את השכל אמיתי אני אומרת לך.
זה לא בשבילך. צא מזה, תתנתק מזה וצא לעולם
זה לא בשבילך. צא מזה, תתנתק מזה וצא לעולם
^
אמרתי לך אני הייתי מאהב עד השמיים כפרה עלייך אני גם הבנתי מה אמיתי.
הבן אדם לא שם עלייך אומר שהוא לא רוצה זוגיות אז אתה דוגר לו על הראש?
תקום ולך תעשה דברים תתפתח ותשכח ממנה כבר
אמרתי לך אני הייתי מאהב עד השמיים כפרה עלייך אני גם הבנתי מה אמיתי.
הבן אדם לא שם עלייך אומר שהוא לא רוצה זוגיות אז אתה דוגר לו על הראש?
תקום ולך תעשה דברים תתפתח ותשכח ממנה כבר
שואל השאלה:
וואלה לא יודע מה אתם אומרים, אבל עובדה שיש המון אנשים שנפרדים וחוזרים, אני לא מבין למה זה ככ ברור שאני צריך לוותר עליה
וואלה לא יודע מה אתם אומרים, אבל עובדה שיש המון אנשים שנפרדים וחוזרים, אני לא מבין למה זה ככ ברור שאני צריך לוותר עליה
אנונימי
שואל השאלה:
ולא דגרתי לה הראש, מאז שנפרדנו לא החלפנו מילה
אבל זה לא עוזב אותי מה אני אעשה
ולא דגרתי לה הראש, מאז שנפרדנו לא החלפנו מילה
אבל זה לא עוזב אותי מה אני אעשה
אנונימי
^
נפרדים כי קרה משהו ריב ואפשר לסדר.
הבן אדם אומר לא מוכן לזוגיות ורוצה לדלג הלאה אין לך מה לנסות אפילו
נפרדים כי קרה משהו ריב ואפשר לסדר.
הבן אדם אומר לא מוכן לזוגיות ורוצה לדלג הלאה אין לך מה לנסות אפילו
אני מת לטובתך באמת אחי הייתי שואל פה שאלות באנונימי גם איך מתקדמים ושוכחים אני הייתי בדיוק במצב שלך צריך לדעת לשחרר
די נו, הייתם יחד כולה חודשיים חבר
והיא זו שבחרה לוותר עליך וסתם לז'ן לך את המוח במקום להגיד מה הסיבה האמיתית לזה שהיא עזבה. ותגיד לי גם את האמת, בתור גבר, אתה תרגיש גברי ובנוח לחזור למישהי שלפני כמה ימים / שבועות אמרה לך שלא בא לה זוגיות איתך? יותר מזה, אתה תאמין לעצמך שהיא תוך זמן כזה קצר פתאום "מוכנה לזוגיות"? היא לא אפרסק היא לא צריכה להבשיל. זה או שיש אהבה או שאין. בחירה שלך כמובן אנחנו לא צריכים להיות אלה שמשכנעים אותך לא לחזור, פשוט כנראה שרצית לשמוע מה שרצית לשמוע במקום דעה כנה וחבל.
תאמין לי שאם היא תרצה, היא תחזור.
והיא זו שבחרה לוותר עליך וסתם לז'ן לך את המוח במקום להגיד מה הסיבה האמיתית לזה שהיא עזבה. ותגיד לי גם את האמת, בתור גבר, אתה תרגיש גברי ובנוח לחזור למישהי שלפני כמה ימים / שבועות אמרה לך שלא בא לה זוגיות איתך? יותר מזה, אתה תאמין לעצמך שהיא תוך זמן כזה קצר פתאום "מוכנה לזוגיות"? היא לא אפרסק היא לא צריכה להבשיל. זה או שיש אהבה או שאין. בחירה שלך כמובן אנחנו לא צריכים להיות אלה שמשכנעים אותך לא לחזור, פשוט כנראה שרצית לשמוע מה שרצית לשמוע במקום דעה כנה וחבל.
תאמין לי שאם היא תרצה, היא תחזור.
שואל השאלה:
שמעו אתם באמת צודקים לגמרי, הרציונל שלי והאגו שלי איתכם בזה במאה אחוז
אבל מה אני יכול לעשות אני מבואס תחת כל היום אני מרגיש שלא עשיתי כלום בשביל לנסות לפחות להציל את זה(אני יודע שאין הרבה מה לעשות אבל זה קשה לשבת בחיבוק ידיים ולראות את עצמך נופל לחרא הזה)
שמעו אתם באמת צודקים לגמרי, הרציונל שלי והאגו שלי איתכם בזה במאה אחוז
אבל מה אני יכול לעשות אני מבואס תחת כל היום אני מרגיש שלא עשיתי כלום בשביל לנסות לפחות להציל את זה(אני יודע שאין הרבה מה לעשות אבל זה קשה לשבת בחיבוק ידיים ולראות את עצמך נופל לחרא הזה)
אנונימי
שואל השאלה:
^^זאת בדיוק הבעיה שהיינו ביחד חודשיים. בגלל זה זה מחרפן אותי כי אני לא יכול להתגבר על מישהי שבקושי יצאתי איתה
^^זאת בדיוק הבעיה שהיינו ביחד חודשיים. בגלל זה זה מחרפן אותי כי אני לא יכול להתגבר על מישהי שבקושי יצאתי איתה
אנונימי
זה לא, לך תחפש משהו שאתה אוהב לעשות ותצא מהסרט שאתה חי בו שרק היא בראש תלך לחפש דברים אחרים ולמצוא אנשים חדשים אתה תתגבר על זה ולא יקרה לך כלום, הם רמזו לך דברים חכמים אז תפנים אותם במקום לתקוע את הראש בקיר
^^^אבל ענית לעצמך
בתור גבר שאמור להעריך ולכבד את עצמו, למה שתשב בחיבוק ידיים ותסתכל איך אתה נופל לחרא? הרי הנה מודעות עצמית והסתכלות רחבה על הסיטואציה אני כבר רואה שיש לך, תרים את עצמך חבר
בסיטואציה כזו שאתה חווה אובדן ברור שזה לא סתם יתפייד מעצמו, ברור שאתה צריך לעזור ולתת דחיפות למוח שלך. השאלה אם אתה באמת רוצה לשכוח אותך ואני רואה שכרגע לא בא לך..אתה עדיין בשלב האשליה שאולי עוד אפשר לתקן משהו ובדיוק מכאן אתה צריך לצאת. כי ככה לא תצליח להתקדם.
בתור גבר שאמור להעריך ולכבד את עצמו, למה שתשב בחיבוק ידיים ותסתכל איך אתה נופל לחרא? הרי הנה מודעות עצמית והסתכלות רחבה על הסיטואציה אני כבר רואה שיש לך, תרים את עצמך חבר
בסיטואציה כזו שאתה חווה אובדן ברור שזה לא סתם יתפייד מעצמו, ברור שאתה צריך לעזור ולתת דחיפות למוח שלך. השאלה אם אתה באמת רוצה לשכוח אותך ואני רואה שכרגע לא בא לך..אתה עדיין בשלב האשליה שאולי עוד אפשר לתקן משהו ובדיוק מכאן אתה צריך לצאת. כי ככה לא תצליח להתקדם.
אחי אתה ילד נסיך וכואב לי עלייך מבטיח לך.
תכניס לראש שלך שכרגע לפחות תשכח ממנה ותהנה מהתקופה הזאת תצא עם חברים שלך ותעשה דברים שיעזרו לך
תכניס לראש שלך שכרגע לפחות תשכח ממנה ותהנה מהתקופה הזאת תצא עם חברים שלך ותעשה דברים שיעזרו לך
שואל השאלה:
שומעים אתם מדברים כאילו אני יושב כל היום בבית בסוני מאונן ובוכה
מן הסתם זה לא המצב שלי אני מתאמן לומד יוצא מלא
אבל מה זה עוזר אם סוף יום אני חוזר הביתה לבד בלילה וקשה לי לשבת עם עצמי כי אני מתחיל לחשוב עליה
שומעים אתם מדברים כאילו אני יושב כל היום בבית בסוני מאונן ובוכה
מן הסתם זה לא המצב שלי אני מתאמן לומד יוצא מלא
אבל מה זה עוזר אם סוף יום אני חוזר הביתה לבד בלילה וקשה לי לשבת עם עצמי כי אני מתחיל לחשוב עליה
אנונימי
וגם סתם עצה בשבילך, אתה נשמע לי צעיר בגיל. לא יותר מ19 לדעתי בטוח,
נראלך באמת שאתה על כל בחורה שתצא איתה זמן כל כך קצר תתאבל ? קח את עצמך בידיים
נראלך באמת שאתה על כל בחורה שתצא איתה זמן כל כך קצר תתאבל ? קח את עצמך בידיים
תחפש קשר אחר אולי זה יעשה לך טוב או שתהנה כרגע מהלבד שלך זה לא משהו רע זה עניין של הרגל
שואל השאלה:
ברור שאת צודקת זה לא נראה לי הגיוני זאת הבעיה אבל מה אפשר לעשות התאהבתי בבן אדם זה לא באמת משנה כמה זמן יצאנו
ברור שאת צודקת זה לא נראה לי הגיוני זאת הבעיה אבל מה אפשר לעשות התאהבתי בבן אדם זה לא באמת משנה כמה זמן יצאנו
אנונימי
שואל השאלה:
אני גם מן הסתם מגזים פה זה לא מה שעובר עלי במהלך היום במהלך היום אני אחלה אבל בלילה כשאני לבד זה עולה לי וזה הורג אותי
אני גם מן הסתם מגזים פה זה לא מה שעובר עלי במהלך היום במהלך היום אני אחלה אבל בלילה כשאני לבד זה עולה לי וזה הורג אותי
אנונימי
כן הלילות זה קשוח בפרידות זה כאילו עולם אחר
אבל שוב, תעזור לעצמך. תנסה ממש לעייף את עצמך ביום כדי שבלילה תהיה עייף ותירדם מהר יותר. זה מה שאני הייתי עושה.
אבל שוב, תעזור לעצמך. תנסה ממש לעייף את עצמך ביום כדי שבלילה תהיה עייף ותירדם מהר יותר. זה מה שאני הייתי עושה.
שואל השאלה:
בקיצור המסקנה מהדיון זה שאם אני מנסה להתחיל את זה שוב אני אפס ושאני לא צריך לעשות כלום ולתת לזה לעבור לבד?
בקיצור המסקנה מהדיון זה שאם אני מנסה להתחיל את זה שוב אני אפס ושאני לא צריך לעשות כלום ולתת לזה לעבור לבד?
אנונימי
תקשיב אנחנו כולנו פה היינו במצב שלך
אני מבטיח לך זה יעבור בשלב מסוים כמו כל דבר ואתה תאמין לי שבעתיד אתה תגיד תודה שבחרת מהבן אדם הזה שלא רוצה אותך
אני מבטיח לך זה יעבור בשלב מסוים כמו כל דבר ואתה תאמין לי שבעתיד אתה תגיד תודה שבחרת מהבן אדם הזה שלא רוצה אותך
שואל השאלה:
^יודע אחי אני אומר את זה לעצמי כל הזמן אבל מה נעשה
^יודע אחי אני אומר את זה לעצמי כל הזמן אבל מה נעשה
אנונימי
^^
מה הקשר אפס אל תדביק את זה לעצמך אתה צריך לשחרר ולהבין שהכל טוב וזה לא סוף העולם גם אם תנסה מה תעשה?
תגרום לבן אדם לאהוב אותך שוב?
האופציה היחידה שנשארה כרגע זה לשחרר ולתת לעצמך להחלים
מה הקשר אפס אל תדביק את זה לעצמך אתה צריך לשחרר ולהבין שהכל טוב וזה לא סוף העולם גם אם תנסה מה תעשה?
תגרום לבן אדם לאהוב אותך שוב?
האופציה היחידה שנשארה כרגע זה לשחרר ולתת לעצמך להחלים
שואל השאלה:
לא יודע אמרתם פה אפס כמה פעמים בשיחה
לא יודע אמרתם פה אפס כמה פעמים בשיחה
אנונימי
^
אמרתי *אל תצא אפס* אח שלי אתה לא אפס כולם היו במצב שלך מפורקים פה אני מבטיח לך שגם אני וגם היא היינו במצב אולי יותר גרוע בהתחלה מרימים תראש ומתקדמים
אמרתי *אל תצא אפס* אח שלי אתה לא אפס כולם היו במצב שלך מפורקים פה אני מבטיח לך שגם אני וגם היא היינו במצב אולי יותר גרוע בהתחלה מרימים תראש ומתקדמים
שואל השאלה:
כן זהו זה מה שאמרתי
שאם אני מנסה לחזור אליה אני יוצא אפס
כן זהו זה מה שאמרתי
שאם אני מנסה לחזור אליה אני יוצא אפס
אנונימי
^^^^צודק אתה אף פעם לא יכול לגרום למישהו לאהוב אותך בכוח. ושוב, תאמין לי או לא, בתור בחורה אני אומרת לך
ובכללי בתור בן אדם, לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין את זה, אם היא באמת הייתה אוהבת וגם הייתה רואה פוטנציאל בכם, לזוגיות ארוכה, לטווח ארוך, היא לא הייתה עוזבת בחיים. במיוחד לא אחרי חודשיים. כנראה שהיא במקום אחר וזה בסדר לגמרי. אבל אל תחייה באשליה שהייתה שם אהבה, אם הייתה היא לא הייתה מוותרת ככה מהר. זו האמת.
ובכללי בתור בן אדם, לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין את זה, אם היא באמת הייתה אוהבת וגם הייתה רואה פוטנציאל בכם, לזוגיות ארוכה, לטווח ארוך, היא לא הייתה עוזבת בחיים. במיוחד לא אחרי חודשיים. כנראה שהיא במקום אחר וזה בסדר לגמרי. אבל אל תחייה באשליה שהייתה שם אהבה, אם הייתה היא לא הייתה מוותרת ככה מהר. זו האמת.
לא אפס, יותר ילד שעדיין לא מבין את המצב כי אתה אולי מרגיש ככה פעם ראשונה
שואל השאלה:
דווקא כי זה היה חודשיים זה מרגיש לי מוזר. כי היא הייתה בקשר הזה כמוני, היא זאת שהתחילה איתי גם, והיא זאת שיזמה את שיחת יחסינו לאן, ואז תוך כלום זמן פתאום זה עבר לה?
דווקא כי זה היה חודשיים זה מרגיש לי מוזר. כי היא הייתה בקשר הזה כמוני, היא זאת שהתחילה איתי גם, והיא זאת שיזמה את שיחת יחסינו לאן, ואז תוך כלום זמן פתאום זה עבר לה?
אנונימי
אתה יודע כשהייתי במצב שלך גם אני תמיד חיפשתי תשובות, היו לי מלא שאלות ומלא דברים שלא התחברו לי, אבל אז אחרי טיפה זמן ירד לי האסימון שלא תמיד צריך שיהיה תשובות על הכל. במיוחד אם זה משהו שהוא לא בשליטתי.
לא תמיד צריך תשובות על הכל, תן לדברים פשוט להיות. ושוב- התשובה הכי גדולה היא שהיא פשוט עזבה. העזיבה שלה אלה התשובות.
היא יכלה לנסות לדבר איתך על דברים, לתקן אותך, לשתף אותך. אבל עזיבה זה משהו אחר לגמרי וזו זכותה. אל תחפש תשובות
לא תמיד צריך תשובות על הכל, תן לדברים פשוט להיות. ושוב- התשובה הכי גדולה היא שהיא פשוט עזבה. העזיבה שלה אלה התשובות.
היא יכלה לנסות לדבר איתך על דברים, לתקן אותך, לשתף אותך. אבל עזיבה זה משהו אחר לגמרי וזו זכותה. אל תחפש תשובות
שואל השאלה:
טוב תודה חברים עזרתם ❤
לילה טוב
טוב תודה חברים עזרתם ❤
לילה טוב
אנונימי
אם היא לא רוצה אז אי אפשר להכריח..
תגיעה מישהי שזה כן יתאים איתה, אל תתייאש!
ואם כבר הרגשת ככה, אין סיבה שלא תרגיש שוב בעתיד
תגיעה מישהי שזה כן יתאים איתה, אל תתייאש!
ואם כבר הרגשת ככה, אין סיבה שלא תרגיש שוב בעתיד
באותו הנושא: