7 תשובות
רק השלום לא תהיה פתוחה
רק סבידור תהיה פתוחה למי שמגיע מהצפון
שואל השאלה:
^^בדקתי בגוגל והם כתבו שגם סבידור וגם ההגנה
אנונימי
שואל השאלה:
זה למה אני לא סגור על זה
אנונימי
זה ממוביט

תחנת תל אביב השלום תיסגר זמנית לשירות והתחנות לוד גני אביב וכפר חבד תישארנה סגורות.
תחנת תא ההגנה תיסגר לרוב הקווים, למעט קו אשקלוןהרצליה שיסתיים בתחנה זו מכיוון דרום.
רכבות מדרום תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בתחנת לוד.
רכבות מירושלים וממודיעין תסיימנה את נסיעתן בתחנת נתבג. לא תתאפשר נסיעה מתל אביב והצפון לנתבג.
רכבות מצפון תסיימנה את נסיעתן בתחנת תא סבידור מרכז.
רכבות מטבעת השרון תסיימנה את נסיעתן בתחנות תא סבידור מרכז ובני ברק. לנוסעים מתחנות טבעת השרון מומלץ לשקול שימוש ברכבת הקלה מתחנת קריית אריה.
מומלץ לבחון שימוש בתחבורה ציבורית חלופית.

שירותי תחבורה חלופיים

יופעל קו אוטובוס ייעודי בין תחנות תא ההגנה, תא השלום ותא סבידור מרכז בתדירות של כל 5 דקות, בשני הכיוונים. ללא עלות.
במצב של עכשיו עדיף לנסות להתרחק מרכבת ולהישאר עם אוטובוסים אני מבולבלת
ראיתי סרטון שפרסמו שהתחנות הפתוחות העי קרובות לתל אביב יהיו סבידור ורכבת לוד
יכול להיות שדברים השתנו
אבל אל תסמוך על האתר של הרכבת כי הם משנים דברים בלייב ואתה מגלה רק כשאתה כבר שם