12 תשובות
ויקטוריה סיקרט, טומי של בנות, בריטני ספירס ורוד
ויש לי עוד מלא חח
ליידי מילאן, וויקטוריה סיקרט:)
ויקטוריה סיקרט
אנונימי
היפנוטיק, אדיקט, מריה קארי ( ריח מושלם ), וואן מיליון לבנות
halloween kiss j.del pozo
someday ;-)
והבושם של ריהאנה
שלושתם מושלמים
בושם "קלואה" d: יש מישהי בעבודה שבאה עם הבושם הזה ובכל מקום נשאר הריח שלה וכולם מוקסמים מהריח
יש לי המון (:
אני ממליצה על הבושם של ריהאנה וליידי גאגא (:
אני אוהבת את ויקטוריה סיקרט, יש לו ריח ממש טוב! מקווה שעזרתי:)
musk oil קנו לי שלוש מארזים ליומולדת ולא ויתרתי על אחד אפילו מחמיאים לי עליו כמעט טול יום:)
lacoste ויש גם icon שהוא מה זה טוב.
ואני קניתי מללין אבל לא פתחתי אותו עדיין
someday של ג'ס:-)