18 תשובות
הייתי נשאר בגובה שלי
אולי 1.65 אני רוצה להרגיש גבוהה יותר
הייתי מוסיף לעצמי איזה 10 ס'מ אבל אני סבבה עם מה שיש לי עכשיו
להוריד לי 8 ס"מ בשביל שאני יהיה 1.60
1.80
אנונימי
אני ממש רוצה להגיד 1.67 בגלל הסיקס סבן
אבל מטר 80 85 כזה אחלה
אני 1.74 אוהבת תגובה שלי אם הייתי צרידה לשנות הייתי כנראה מורידה או מוסיפה סמ אחד
אנונימית
די עם הסיקס סבן הזה דיי^^
לא לגובה שלי לכמה אני לא יודע
1.60 נטו על הפרנציפ שאי אפשר להיות דיילת בגובה נמוך יותר ואני נמוכה יותר ומעצבן אותי למרות שלא באלי להיות דיילת
סתם אבל בתכלס נראלי 1.57 כזה
הופך את עצמי ל1.80
אנונימי
180 - 183
175 כזה
אני 153 ואני סובל
165 אני מרגישה ממש נמוכה ליד חברות שלי וזה מוזר כי פעם הייתי הכי גבוהה
אני 1.70 הייתי משנה ל1.73
וואלה לא הייתי רוצה לשנות