8 תשובות
ספריי חדמש
ספריי עדיף!!
סטיק זה רק לפני שיוצאים
ספריי. תחלוק יא אח
סטיק זה כשאת בבית לפני שאת יוצאת
וספריי זה לחזק אחרי זה כשאת כבר בחוץ
אנונימית
ספריי
ספריי לבית ספר אבל רול יותר טוב בכללי
שואל השאלה:
הקטע שספריי לוקח לי מלא מקום
אנונימית