45 תשובות
שואל השאלה:
לא לצאת חודש**
לא לצאת חודש**
אנונימית
כי יש בנים שיותר קשה להם ליזום
...ממה שהיה לי אני הייתי יוזם הכל
כי נשים כיום מאוד אלימות ואוהבות לדפוק גברים לכן אין אמון בהן עד שהן בעצמן לא מציעות לצאת בשביל שלא ימציאו שהגבר הטריד אותן בסמטה חשוכה.
אנונימי
לא תמיד ככה
^^^שמרית מכיתה ג' פגעה בך חמודי?
אנונימי מי שברה לך את הלב
האמת שבן זוג שלי הרבה פעמים מציע לי הרבה יותר לצאת מאשר שאני מציעה לו, לא כל גבר לא יוזם.
כי הם רוצים בנים לא בנות
אנונימי
לא התבגרו ולא מעוניינים בהן כבנות זוג, מבטיחה לך שזוגיות בריאה ובוגרת לא מתנהלת ככה.
האמת שלא כולם כאלו, תמיד כשניסיתי להתחיל לדבר עם מישהי אני תמיד הזה שיזמתי את השיחה בהזדמנות, במקרה של החברות שלך מדובר יותר בגברים שנמצאים בגישה (שהיא לא באמת טובה או מקדמת את הזוגיות לטובה) שיש בה קצת אגו...
תאמיני לי שבן אדם שבאמת ירצה להיות בקרבתך הוא תמיד ימצא את ההזדמנות ליזום איתך שיחה ופגישות וממש אבל ממש לא להגיע למקרה שאת לא יוצאת עם מישהו חודש אין דבר כזה בתקשורת שהיא באמת הדדית ומרצון מלא,
כמובן אני לא אומר שאנחנו כמו כל בן אדם נהיה פעילים כל רגע אבל להגיע למסקנה שזה הפער שחברות שלך לא יצאו עם גברים שהם פגשו זה אבסורד, נכון שיש לנו חיים עבודה צבא ומה שלא נחשבו עליו,
אבל תמיד יש דרכים לשמור על התקשורת גם מרחוק וכשאנחנו חוזרים מהשגרה המקצועית שלנו אם בן אדם ירצה הוא תמיד ימצא את הזמן בשביל להיות איתך, וזה הסוג של גבר ובכללי בן אדם שחברות שלך צריכות לחפש.. ולא כאלו שמוכנים לגרום לך להרגיש כל הזמן הנרדפת בכוח כשהם מודעים לזה שהם יכולים לתקשר איתך בלי בעיה
תאמיני לי שבן אדם שבאמת ירצה להיות בקרבתך הוא תמיד ימצא את ההזדמנות ליזום איתך שיחה ופגישות וממש אבל ממש לא להגיע למקרה שאת לא יוצאת עם מישהו חודש אין דבר כזה בתקשורת שהיא באמת הדדית ומרצון מלא,
כמובן אני לא אומר שאנחנו כמו כל בן אדם נהיה פעילים כל רגע אבל להגיע למסקנה שזה הפער שחברות שלך לא יצאו עם גברים שהם פגשו זה אבסורד, נכון שיש לנו חיים עבודה צבא ומה שלא נחשבו עליו,
אבל תמיד יש דרכים לשמור על התקשורת גם מרחוק וכשאנחנו חוזרים מהשגרה המקצועית שלנו אם בן אדם ירצה הוא תמיד ימצא את הזמן בשביל להיות איתך, וזה הסוג של גבר ובכללי בן אדם שחברות שלך צריכות לחפש.. ולא כאלו שמוכנים לגרום לך להרגיש כל הזמן הנרדפת בכוח כשהם מודעים לזה שהם יכולים לתקשר איתך בלי בעיה
כי הן גרועות בלבחור גברים
^לא יכולה לא להסכים זאת גם אחת הסיבות יש גם בנות כאלו
אנונימית
לא נכון זה לא ככה
יש ויש
קודם כל השאלה עד כמה אחד מבני הזוג עסוקים ובעלי עיסוקים נגיד לי יש מלא דברים שאני עושה אז אני פחות יוזם וזה סבבה לדעתי
ככה זה גברים, הם אפילו לא קובעים לעצמם תור לרופא מרוב שהם חסרי יוזמה
אנונימית
די די למה ככה
לא נכון זה לא כולם ככה
אני ועוד המון בנים יש לנו מה לעשות בחיים ופשוט להרבה בנות משעמם אז הן יותר יוזמות
כי אני גרתי עם גבר שהוא כביכול עצמאי שנתיים ואני יודעת איך זה
אנונימית
את יודעת איך הוא לא אחרים למה להכליל זה כמו שאישה אחת תשפוט מישהו על גובה והאחרות לא ורק בגלל שאחת שפתה זה לא אומר שכולן כאלה אותו הדבר גם כאן
לא נכון אצלי זה לא ככה
זה שיש הסכמה עם זה שגברים הם פחות יוזמים על ידי הרבה אנשים זה כבר מצביע שהרוב הגדול ככה
אנונימית
קודם כל לא לקחת 15 אנשים ומהדעה שלהם לחשוב שזה שהרוב עם אותו דעה אומר שרוב הבנים כאלה מזה לא נכון
אי אפשר לקבוע מה הרוב על פי 15 דעות של אנשים
כי הן גבריות כנראה ונופלים עליהן פרינססות שרוצים שיתייחסו אליהם כמו נסיכה
זה בדיוק הפוך.
הגבר בדרך כלל מתחיל עם מישהי, ממנו מצופה לשלם בדייט, לקנות טבעת ועוד.
אולי בגלל זה גברים קצת יותר חכמים והם יוזמים פחות (זה לא רק בגלל הכסף זה גם בגלל שנשים לא עושות את זה בדרך כלל ורק בדור האחרון זה קצת יותר רציני).
מתי יזמת משהו עם גבר בפעם האחרונה? מתי התחלת עם גבר? ממתי נשים מתחילות עם גברים באותו קצב שגברים מתחילים עם נשים?
הגבר בדרך כלל מתחיל עם מישהי, ממנו מצופה לשלם בדייט, לקנות טבעת ועוד.
אולי בגלל זה גברים קצת יותר חכמים והם יוזמים פחות (זה לא רק בגלל הכסף זה גם בגלל שנשים לא עושות את זה בדרך כלל ורק בדור האחרון זה קצת יותר רציני).
מתי יזמת משהו עם גבר בפעם האחרונה? מתי התחלת עם גבר? ממתי נשים מתחילות עם גברים באותו קצב שגברים מתחילים עם נשים?
כי אם הם בגיל העשרה אז זה אומר שהם בעצמם עדיין לא כל כך מוכנים לזוגיות, זה לא אומר שהם לא אוהבים את הבנות זוג שלהם, פשוט להיות מאוהב ולהיות מוכן לזוגיות זה לא אותה דבר, זוגיות זה עומס, לחץ ולהיות כל הזמן זמין....זה לא קל.
אני יודעת מראש שהיו כאלה שישאלו למה ואיך אז אני יגיד מראש, אם הם לא יוזמים אז זה אומר שהם לא מוכנים ושאין להם את כל הזמן שבעולם מה שדורשת הזוגיות.
אני יודעת מראש שהיו כאלה שישאלו למה ואיך אז אני יגיד מראש, אם הם לא יוזמים אז זה אומר שהם לא מוכנים ושאין להם את כל הזמן שבעולם מה שדורשת הזוגיות.
אנונימית
^מדוייק, צריך לא רק לאהוב אלא גם לרצות לקחת את הנושא של הזוגיות בידיים וברצינות
זה דווקא הפוך
רגע אז רק בסביבה שלי זה הפוך?
גם אצלי זה הפוך..
שתלמד לשחק פיפא אני אזום איתה בכיף
איתי ועם חברה שלי זה חצי חצי
אצלי היה הפוך, החיים היו נחמדים יותר אם היה כמו שאת מתארת
זה לא בהכרח ככה
אצלי זה היה הפוך וזה גם מה שהוביל אותי להפרד
אנונימי
לא יודע כנראה לא כאלה אוהבים אותן. אלא "בסדר" כזה
כי אתן נמשכות לגברים שלא מנסים ונהנות לרדוף
אנונימי
כי כולם שחקנים מנסים להרשים בהתחלה ואז נותנים לבחורה לעשות הכל
אהובה זה אמור להיות הפוך
מקווה שלא אהיה גבר כזה
ככה בנות אוהבות אותנו
זה מעצבן אותן אבל גורם להן להמשך שהגבר לא נואש אליה
זה מעצבן אותן אבל גורם להן להמשך שהגבר לא נואש אליה
אנונימי
16^ אני אותה האנונימית,
אם זה מה שקורה לחברות שלך אז תגידי להן שהן ישימו עין על הבן זוג שלהן ושישאלו מדי פעם מה קורה ואיך להם עם הזוגיות, אם הן לא רוצות להיות באי ודאות או פרידה ממנו.
כי בקשר כזה כשרק בת יוזמת כל הזמן אז זה אומר כמו שאמרתי שהוא לא מוכן אפילו אם הוא מאוהב בה, וגם אם הוא מאוהב בה כן או לא יש סיכוי עדיין לפרידה.
אם זה מה שקורה לחברות שלך אז תגידי להן שהן ישימו עין על הבן זוג שלהן ושישאלו מדי פעם מה קורה ואיך להם עם הזוגיות, אם הן לא רוצות להיות באי ודאות או פרידה ממנו.
כי בקשר כזה כשרק בת יוזמת כל הזמן אז זה אומר כמו שאמרתי שהוא לא מוכן אפילו אם הוא מאוהב בה, וגם אם הוא מאוהב בה כן או לא יש סיכוי עדיין לפרידה.
אנונימית
באותו הנושא: