6 תשובות
תיתקשריי אלהםם! אני גם לא קיבלתי והיתקשרתי אלהם.. וקיבלתי
גם אני לא חח
אנונימית
גם אני עוד לא קיבלתי
אותנו לוקחים לתיכון (כיתה י') יומיים לפני ורק אז אומרים לנו
ואהבתי מאוד תשם שלך:)
תלכי לדואר בהמשך השבוע ותבדקי אם קיבלת או לא, אמורים לקבל השבוע
באותו הנושא: