4 תשובות
נראלי שכן.. את לא רוצה שהוא ישמח יחד איתך?!
ואם הוא מנצל אותך.. תגידי לו..
אלמוני
עדיף שכן שלא תתחרט אחר כך ותרגיש לא נעים! xd
לא! שירגיש מגעיל כמו שהוא עושה לך
אם אתה אוהב אותו והוא חבר שלך אז כן