תשובה אחת
כדאי, הדרכתי שנה שעברה והיו הרבה שבאו אחרי צבא, זה כיף
לא מתאים לכל אחד מן הסתם אבל היו כמה שהתחילו שם את הטיול הגדול ונסעו דרומה דרך כל דרום אמריקה, יש לזה את היתרונות שלו כי משלמים לך על טיסה הלוך וגם קצת כסף על המחנה עצמו אז זה עוד דמי כיס לטיול