3 תשובות
שואל השאלה:
אני אנסה חחח רק דקה
אני אנסה חחח רק דקה
אני חושבת שאת צריכה להיכנבס לצאט עם האיש שחסמת ויהיה רשום לך למעלה בטל חסימה או משהו כזה (:
יש בהגדרות אופציה של חסומים, ואפשר להסיר שם
באותו הנושא: