10 תשובות
כן
לי לא
כן חוץ מהחלק התחתון
כן
כאילו כן אבל אני תמיד אשים איזה מכנס קצר או משהו
אנונימית
וואלה לא
זה משהו שצריך להתרגל אליו אם תשאל מישהו שהולכת לים כל יום היא תגיד שזה נוח אבל אם תשאל אותי למשל ממש ממש לא
זה משהו שצריך להתרגל אליו אם תשאל מישהו שהולכת לים כל יום היא תגיד שזה נוח אבל אם תשאל אותי למשל ממש ממש לא
אני מרגישה בנוח עם ביקיני ליד זרים וחברות שלי אבל לא ליד המשפחה
אנונימית
אני לא שמה הרבה אישית אבל כל פעם מרגיש לי שלא אכפת לי מה זה תלוי ליד מי אני נמצאת
ליד זרים יותר פשוט הכל
ליד זרים יותר פשוט הכל
לא
באותו הנושא: