3 תשובות
כן, פסיכיאטר בדר"כ בשביל אבחון וטיפול תרופתי, או בשביל הכוונה לטיפול פסיכולוגי (אישית עשיתי הפוך)
לא מפחיד אבל זו חוויה לא נעימה, לי יש פלייליסט מסוים שאני שומעת, ותמיד הייתי קונה ממתקים אחרי
רוב הפסיכיאטרים לא יהיו אנשים משהו מהניסיון שלי, ממש תלוי על מי תיפול, אבל הם נועדו לשרת מטרה, מרשם לתרופות או אבחון או הכוונה לטיפול ספציפי יותר, אם הוא משרת את המטרה הזאת זה כל מה שצריך בעיניי
זו שיחה קצרה, אם אתה קטין זה עם הורה, אתה יכול לבקש שיחה פרטית, שואל על מצבי רוח, על סימפטומים כאלה ואחרים, על התפקוד שלך, מצב חברתי, תפקוד במסגרות
קצת כמו שאלון שנועד להתאים לך תרופה או טיפול אחר
אם יש עוד שאלות אני פה :) מלא בהצלחה
הלכתי לפסיכיאטר בהמלצת המטפלת שלי ורופאת משפחה בגלל חרדה וocd (נשפך לי סך הכל 3000 שקל על פרטי כי במרפאה פסיכיאטרית של קופת חולים הם אפילו לא טורחים לענות לטלפון תודה רבה באמת) קיבלתי לוסטרל ואחר כך גם ריספרדל, המחשבות של הocd כן הפסיקו אבל נהייתי זומבי וגם השמנתי אז הפסקתי לקחת את הכדורים וחזרתי למצב שהייתי בו (לא אידאלי אבל עדיף פי אלף מהכדורים) משמה הכל היסטוריה
שואל השאלה:
תרופות יכולות להחמיר את המצב?
אנונימי