5 תשובות
את לא מטומטמת יצאת גברת רצח ואת צריכה להיות גאה בעצמך על שאזרת אומץ ועשית את זה
שואל השאלה:
אני לא מרגישה גאה
אני לא מרגישה גאה
אנונימית
כי היא אמרה לך לא למרות שהיית דלוקה עליה 4 שנים וכי חשבת שזה הדדי. זה לא הופך אותך למטומטמת וזה לא משנה את הפעולה שעשית שהיא אמיצה.
שואל השאלה:
אבל אני עדיין מרגישה גרוע שהיא דחתה אותי
אבל אני עדיין מרגישה גרוע שהיא דחתה אותי
אנונימית
אם היינו יכולים לשנות את הרגש שלנו בלחיצת כפתור הכל היה יותר קל... לצערנו זה לא ככה.
יכול לקחת לך זמן עד שתרגישי את הגאווה שאני מדבר עליה, אבל את תרגישי אותה כשתדעי שמגיע לך את הטוב ביותר.
יכול לקחת לך זמן עד שתרגישי את הגאווה שאני מדבר עליה, אבל את תרגישי אותה כשתדעי שמגיע לך את הטוב ביותר.
באותו הנושא: