4 תשובות
כי אי אפשר להבין את המורכבות שלו במושגים אנושיים.
ברגע שאתה עושה את זה אתה בעצם מוריד מערכו ומנסה להסביר אותו בדרכים שנחשבות פשוטות למרות שאין לנו דרך להבין אותו באמת
כי אתה מקטין אותו בכך שאתה מגדיר אותו, אז מגדירים אותו: "כל יכול". אם תוסיף על זה אתה מקטין אותו. (אפילו שההגדרה שכתבתי היא הקטַנה, אני חושב שזאת ההגדרה שהכי פחות מקטינה.
אנונימי
כי אם מבצעים זאת, אז מגלים שאיננו רחום, איננו אכזר, איננו אוהב, איננו שונא, איננו טוב, איננו רע.

כלומר אין באמת טעם בלדבר עליו או לצפות ממנו לדברים.

וזה נוגד את כל הדברים שהדת אומרת.