11 תשובות
זה שבן אדם לא אוהב את ביבי לא אומר בהכרח שהוא שמאלני..
שואל השאלה:
כן אני יודעת אבל הימנים בדרך כלל לא חושבים ככה..
כן אני יודעת אבל הימנים בדרך כלל לא חושבים ככה..
אנונימית
אני ימנית ואני חושבת ככה חח
ביבי לא כזה ימין אחותי.
שואל השאלה:
אז מה הוא בדיוק?
אז מה הוא בדיוק?
אנונימית
נשמע ששטפו לך את המוח ואת מפחדת לחשוב אחרת,זה בסדר לא יקרה לך משהו
אנונימי
הייתי מעזה להגיד שהוא נוטה למרכז
בעיקרון הוא מרכז, כי ראש ממשלה לא אמור לקחת צד פוליטי כלשהו לפי מה שהבנתי, הוא גם הרי הראש ממשלה של הערבים פה
שואל השאלה:
נכון, אבל בכל זאת הוא יותר ימני
נכון, אבל בכל זאת הוא יותר ימני
אנונימית
זה הגיוני כול עוד שאת בורה לעובדות הקשורות אליו או אם את עוכרת את המיפעל הציוני (ואני מניח שאת בעד מדינת ישראל).
והוא לא ימני, אפילו לא קרוב.
שאלה: מה בדיוק "ימני" אומר עבורך?
והוא לא ימני, אפילו לא קרוב.
שאלה: מה בדיוק "ימני" אומר עבורך?
מי מספר לך שביבי הוא מרכז ואם כל מה שהוא עושה לאחרונה הוא יותר שמאלני מהרבה שמאלניים
באותו הנושא: